Gast Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Dan nog is het niet goed. Waarom zou de speler hebben opgeslagen? Om zn voortgang op te slaan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Hij moest onverwachts weg, dus daar had hij geen tijd voor. Reageren
Basssss Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Hij moest onverwacht weg dus sloeg hij zijn voortgang op maar achteraf had 'ie daar geen tijd voor? Ik volg het niet meer. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Nergens is gegeven dat de persoon zijn voortgang heeft opgeslagen. Nu moet de oplossing toch voor het grijpen liggen? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Hij ging weg omdat hij te weinig geld voor opslaan had. Dus hij had $68 + het geld dat benodigd was voor dit district = zijn aantal punten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Oke, ik reken het goed. Het precieze antwoord was $1.000.068. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Voor wie was het goed nieuws dat de Porter Tunnel dicht was in 2001? Bewerkt: 16 november 2010 door Basssss Reageren
Gast Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 De medewerkers van de ferry van LCS? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Fout, want die werknemers werkten allang niet meer voor de ferry (aangezien die al weg was), dus kunnen ze nog moeilijk werknemers van de ferry zijn. Reageren
Gast Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Fout, want die werknemers werkten allang niet meer voor de ferry (aangezien die al weg was), dus kunnen ze nog moeilijk werknemers van de ferry zijn. ik heb te veel LCS gespeeld Reageren
Basssss Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Fout, want die werknemers werkten allang niet meer voor de ferry (aangezien die al weg was), dus kunnen ze nog moeilijk werknemers van de ferry zijn. ik heb te veel LCS gespeeld 'Ik' is ook niet goed. Tenzij jij zo'n persoon bent die ik zoek. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ehm, voor de aandeelhouders van het bedrijf dat de metrolijnen bezit? Want nadat de Callahan Bridge vernietigd word is dat de enige verbinding, hoewel die ook om ombekende redenen dichtzat. Maar waarschijnlijk was dit alleen voor ene ''Claude''? Reageren
Gast Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Fout, want die werknemers werkten allang niet meer voor de ferry (aangezien die al weg was), dus kunnen ze nog moeilijk werknemers van de ferry zijn. ik heb te veel LCS gespeeld 'Ik' is ook niet goed. Tenzij jij zo'n persoon bent die ik zoek. Ik ben zo'n persoon die jij zoekt. Reageren
Basssss Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ehm, voor de aandeelhouders van het bedrijf dat de metrolijnen bezit? Want nadat de Callahan Bridge vernietigd word is dat de enige verbinding, hoewel die ook om ombekende redenen dichtzat. Maar waarschijnlijk was dit alleen voor ene ''Claude''? Leuk geprobeerd, maar fout. Fout, want die werknemers werkten allang niet meer voor de ferry (aangezien die al weg was), dus kunnen ze nog moeilijk werknemers van de ferry zijn. ik heb te veel LCS gespeeld 'Ik' is ook niet goed. Tenzij jij zo'n persoon bent die ik zoek. Ik ben zo'n persoon die jij zoekt. En wat voor persoon ben jij dan? Reageren
Gast Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 (bewerkt) Ik ben iemand... Bewerkt: 18 november 2010 door Gast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.