Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

Onder media versta ik dus televisie, radio en krant ;)

Ja, ik ook...en daarom vraag ik me nog steeds af waarom Construction en Real Estate bij het goede antwoord horen. Sowieso zijn dat volgens mij geen namen van media, en dus kan Love Media er ook geen "beheerder" van zijn, waar expliciet naar werd gevraagd. Evenals Bitch 'N Dog Food, wat PrioXCoMBo ook in zijn antwoord geeft. Dat is een fabriek van hondenvoer en geen mediabedrijf.

Tot slot vraag ik me af waaruit blijkt dat Head Radio onder Love Media valt, want dat heb ik bij mijn bron (lovemedia.tv) niet zien staan.

Ik vind 't prima dat PrioXCoMBo de volgende vraag stelt hoor, maar ik wil wel graag dat dit nader verklaard wordt. Naar mijn idee is mijn antwoord op de vraag namelijk correct en bevat het antwoord van PrioXCoMBo antwoorden die er helemaal niet tussen horen te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb mijn antwoorden gewoon gekopieerd van een andere bekende GTA site... :$

Want zelf wist ik ze ook niet allemaal... en zelf weet ik ook niet wat de meeste er tussen doen.. maar goed.

NandroDavids, als je wilt mag jij ook de vraag stellen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids, als je wilt mag jij ook de vraag stellen :tu:

Daar gaat het me dus juist helemaal niet om...waar het mij om gaat is dat Mark B. een antwoord goedkeurt wat naar mijn idee niet het goede antwoord is. Ik neem toch aan dat wanneer je een vraag bedenkt je ook een antwoord in gedachten heeft. Aangezien jouw antwoord, met daarin construction, real estate en Bitch 'N Dog Food, goed wordt gekeurd lijkt het mij dat Mark B. die zaken ook in zijn antwoord had staan. En dan vraag ik me af wat daar de reden voor is...die dingen vallen namelijk niet onder de noemer media.

Dus, 't gaat me niet om wie de vraag mag stellen. Ik vind 't al moeilijk genoeg om een leuke vraag te bedenken, dus dat mag jij gerust doen PrioXCoMBo. Maar 't enige dat ik graag zie is een duidelijke verklaring van Mark B. om dit op te helderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Onder media versta ik dus televisie, radio en krant ;)

Ja, ik ook...en daarom vraag ik me nog steeds af waarom Construction en Real Estate bij het goede antwoord horen. Sowieso zijn dat volgens mij geen namen van media, en dus kan Love Media er ook geen "beheerder" van zijn, waar expliciet naar werd gevraagd. Evenals Bitch 'N Dog Food, wat PrioXCoMBo ook in zijn antwoord geeft. Dat is een fabriek van hondenvoer en geen mediabedrijf.

Tot slot vraag ik me af waaruit blijkt dat Head Radio onder Love Media valt, want dat heb ik bij mijn bron (lovemedia.tv) niet zien staan.

Ik vind 't prima dat PrioXCoMBo de volgende vraag stelt hoor, maar ik wil wel graag dat dit nader verklaard wordt. Naar mijn idee is mijn antwoord op de vraag namelijk correct en bevat het antwoord van PrioXCoMBo antwoorden die er helemaal niet tussen horen te staan.

Ik heb inderdaad iets te snel en enthousiast gereageerd op het antwoord. Ik had de vraag anders moeten formuleren.

Construction en Real Estate vallen inderdaad dus niet onder media.

Ik quote overigens direct uit de GTA III radio:

"This is Michael Hunt on Head Radio owned by Love Media. Making sure that every town in America sounds exactly the same."

Wat dus betekent dat Head Radio wel van Love Media is, en dat het goede antwoord niet gegeven is.

Maar aangezien PrioX al een nieuwe vraag gesteld heeft, stel ik voor dat we daarmee verder gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Portland: Saints Marks, Portland Beach, Portland Rock, Harwood, Red Light District, Hepburn Heights, Callahan Point, Chinatown, Portland View, Trenton, Portland Harbour.

Staunton Island: Bedfort Point, Torrington, Newport, Bellville Park, Liberty City Campus, Fort Staunton, Aspatria, Rockford.

Shoreside Vale: Cedar Grove, Cochrane Dam, Witchita Gardens, Pike Creek, Francis International Airport.

Volgens mij moet dat het zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...