Flitskikker Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Zijn kleren lagen in de garage in de eerste missie (Give me Liberty) Ook niet. Ik zoek iets buiten de game zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Claude weet zonder enige moeite de locatie te bereiken, zonder dat 8-Ball hem aanwijzingen heeft. (hij kent de weg dus) Bewerkt: 22 december 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Helaas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Het kan zijn dat hij daar al woonde, maar weet eht niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Nee, dat is helaas niet het goede antwoord. Je hebt GTA III legaal nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Flitskikker, de koning van de geniale GTA-vragen..! Misschien omdat hij sowiezo in contact was gekomen met Luigi, en dat hij zo onderdak krijgt?? (gok ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Flitskikker, de koning van de geniale GTA-vragen..! Misschien omdat hij sowiezo in contact was gekomen met Luigi, en dat hij zo onderdak krijgt?? (gok ) Ik dacht dat 8-Ball hem over Luigi vertelde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 luigi iemand zoekt die werk voor hem op knapt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ja maar misschien dat hij zonder de info van 8-Ball ook op Luigi was gekomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Allemaal niet wat ik zoek. Je kunt het antwoord vinden in iets wat je bij het spel krijgt, mits je hem legaal hebt. EDIT: Ik had deze vraag uit mijn hoofd gedaan en niet gecontroleerd. Achterin de handleiding zie je een blok Safe House wat omcirkeld is. Ik dacht dat daar het plaatje van die garage stond, maar dat bleek nu niet zo te zijn. Ik zal het eerste meest logische antwoord goedrekenen, in dit geval is die van guardian1980. Volgende keer beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2010 Je hebt GTA III legaal nodig. Je kunt het antwoord vinden in iets wat je bij het spel krijgt, mits je hem legaal hebt. Achterin de handleiding zie je een blok Safe House wat omcirkeld is. Ik heb III voor de PC legaal in de winkel gekocht, een paar maanden geleden. Er zat echter geen handleiding bij, enkel de twee cd's. Nieuwe vraag: Wie viel er in de put? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Timmy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 Timmy Volgens mij viel er niemand in een put? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2010 (bewerkt) Uit de radiocommercial van het spel "Pogo the Monkey": "...You'll guide Pogo through tons of fun adventures. Including saving Timmy who fell down the well!" Flits, goed opgelet tijdens het autorijden The next is yours. [table=border]Ik heb Flits een PB gestuurd dat hij de volgende vraag mag stellen, nu maar afwachten.[/table] Bewerkt: 3 januari 2011 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 Daar is ie dan. :$ Waar in Liberty City kan men reclame voor het "hondenhuis" vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.