Flitskikker Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2012 SupaSave. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2012 SupaSave. Jouw beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2012 Wie heeft er in GTA III een ongelukje gehad met een naaimachine en wat is er daarbij gebeurd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Joey? Hij heeft zijn handen aan elkaar geniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2012 Een kind dat bij Eris werkt heeft per ongeluk zijn handen aan elkaar genaaid, het kind heette Joey. (Geweldige reclame ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Ik moet het goede antwoord toekennen aan Dotz. Ene Joey heeft inderdaad zijn handen aan elkaar genaaid. Jouw beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Ik zie nu, nadat de oude forumindeling terug is, pas dat mijn vraag goedgekeurd was . Ook heb ik meteen twee pm's ontvangen dat ik eens zou moeten reageren (), de nieuwe (oude) indeling is dus een goede verbetering! Kutgw! Aangezien ik me geen echte goeie vraag kan bedenken, mede omdat ALLES al gevraagd is en het niveau in dit topic veel te hoog ligt.. Kom ik maar met een inkoppertje, dit zou iedereen moeten kunnen beantwoorden. Waar verwijst deze winkelnaam naar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 "Birthday suit" verwijst naar de kleding die je aan hebt als je geboren wordt, geen dus. Het is een winkel waar je sex-artikelen en aanverwanten kan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Dat is correct, jouw beurt Guardian! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2013 Welk personage geeft opdrachten vanaf verschillende locaties in de stad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 Welk personage geeft opdrachten vanaf verschillende locaties in de stad? Was dat Asuka Kasen? Vanuit haar woning in het haventje van Staunton Island, en vanaf de bouwplaats op Staunton Island. Moest diep in m'n geheugen graven, maar volgens mij is dit 'm... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 Je geheugen laat je niet in de steek, want dit is het correcte antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 Mooi. Leuke vraag trouwens Next: In hoeveel namen van missies zit de naam van een personage? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 In 11 storyline missies komen namen van personages voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2013 In 11 storyline missies komen namen van personages voor. Hmm, ik heb een ander antwoord staan. Zou je ze alle 11 even op een rijtje willen zetten? Dan zie ik waar dat mis gaat en of je toch 't goede antwoord hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.