Sir_Ballas Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 denk je weer is een moeilijke vraag te hebben..... maar jij bent peertje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Wat staat er op de nummerborden in Grand Theft Auto III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Een hoopje pixels. En met wat analyse kun je er "LC-RXX" uithalen, met "RXX" een random nummer. Dacht ik mij te herinneren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Het is niet helemaal correct, je hebt in ieder geval wel een deel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 LC 125 geloof ik..... (met dank aan google GTA3 op playstation 2 ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Bijna goed, maar er zijn nog 2 dingen die je moet veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 LC 125 wit met een zwarte rand. ziet er zo uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Zoals ik al zei, je moet nog twee dingen aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 "LC-R29" zou er opstaan mocht ik enkele sites moeten geloven, maar ingame (zowel in III en VC, want in VC zijn er vrij véél auto's die nog steeds diezelfde nummerplaat dragen) kom ik niet verder dan "LC-I2(?)" - Dus ik vraag me af waar ze die "R" vandaan hebben gehaald en die "9" is al even vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 (bewerkt) Klopt inderdaad, die negen is inderdaad erg vaag, maar die R kan ik nog wel zien. Jij mag de volgende vraag bedenken! Bewerkt: 20 januari 2013 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2013 Okej dan, een misschien wat simpele vraag: "Geef mij een snapmap van het hoogste gebouw in Liberty City." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 (bewerkt) Dat is het Jefferson St. Credit Union gebouw, en staat hier. Bewerkt: 21 januari 2013 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 Dat is correct, volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 Welke missie geeft je het grootste geldbedrag aan het einde, en hoeveel is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2013 Is dat Bomb Da Base Act II, met een bedrag van...ehm... $ 100.000? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.