TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Dat is helaas fout. Reageren
Dotz Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 The Exchange met een miljoen Amerikaanse dollars Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Dat is inderdaad het antwoord dat ik wilde horen, jij mag de volgende vraag bedenken! Reageren
Dotz Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 laat iemand anders maar een vraag stellen, ik kan niets bedenken.. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 wat heeft dit spel als enige in het III-era niet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Motors? Dit kan toch veel mogelijke juiste antwoorden opleveren? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 (bewerkt) Fout! sorry hor... Bewerkt: 24 januari 2013 door ballas4life Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Okej dan: "Mr Wongs heeft nog 2 tweelingbroers, geef hun naam." Even goed, dank u Dotz :3 Reageren
Dotz Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Pardon? Ik wil de pret niet bederven maar Hearv's antwoord is fout! GTA Advance heeft namelijk ook geen motors! Laat ik daarom een ander antwoord geven op Ballas4life's vraag. GTAIII heeft als enige GTA geen pratend hoofdpersonage. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 GTA advance ook niet hoor, , dus niet goed. Reageren
Dotz Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 GTA Advance nooit gespeeld zeker? Doe in dat geval research voordat je een antwoord goed of fout keurt.. Hier heb je een screenshot van Mike, waar duidelijk te zien is dat hij praat.. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 praten is gesproken tekst, dus dit antwoordt keur ik nog steeds fout. Reageren
Dotz Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 Huh? Wat beweer je nou weer? ''Praten is gesproken tekst'' (dat klopt, dat zie ik zelf ook..) ''dus dit antwoord* keu ik nog steeds fout''. Daar kan ik je totaal niet meer volgen.. Ik wil je dan ook vragen je mening te herzien of beter te onderbouwen, het liefst met betere grammatica! Anders lijkt het mij het beste er een autoriteit bij te halen, zoals Lantyz of NandroDavids. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 24 januari 2013 Rapport Geplaatst: 24 januari 2013 Je hoort de hoofdpersoon niet praten, je ziet alleen wat tekst op het scherm. Ik denk dat ballas dit niet ziet als praten. Reageren
Dotz Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 (bewerkt) Ah, in dat geval ben ik erg benieuwd waarom niet. Dat zou betekenen dat er in GTA1, GTA2, GTA Advance, GTACW en ieder willekeurig stripboek niet gesproken wordt? Dat lijkt mij een vreemde gedachtegang! Mike voert hier duidelijk een gesprek met vinni en dat doet hij vanzelfsprekend pratend! Maar laten we natuurlijk Ballas de kans hebben zijn punt te verduidelijken en te onderbouwen! Wellicht dat hij een enorme eye-opener voor ons in petto heeft! Bewerkt: 25 januari 2013 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.