Jump to content

GTA III Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap eigenlijk niet waarom je hier zo'n punt van maakt. je antwoord is fout, klaar. maar, hier een toelichting: Spraak is het geheel aan talige klanken die door het menselijk lichaam met behulp van lucht uit de longen en het spraakkanaal worden voortgebracht

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

271

• Mark B.

237

• Flitskikker

218

• Dotz

216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mijn antwoord is fout ''klaar''? Wat is dat nou voor beredenering? Als je jouw beredenering moet volgen dan bevat geen enkele game gesprekken! Tenzij iemand speakers heeft met longen en stembanden erin! :muur:

Ik ga NandroDavids en Lantyz informeren en hen een beslissing laten maken over deze ridicule situatie! Overigens maak ik een punt over een fout antwoord dat goed gekeurd wordt en een goed antwoord dat fout gekeurd wordt. Niet meer dan redelijk, lijkt mij!

Geplaatst:

Praten doe je met klank. Is schrijven praten? Nee. Is gebarentaal praten? Nee. Kortom: als er geen tekst hoorbaar is, wordt er mijns inziens niet gepraat.

Geplaatst:

Dat zou betekenen dat er in GTA1, 2, CW en Advance geen enkel gesprek gevoerd wordt omdat er geen gesproken tekst in zit. Een pratend personage is toch gewoon een pratend personage? Ongeacht hoe het gesprek de speler gebracht wordt? Ik wacht graag op Lantyz' antwoord en indien een andere global moderator zich geroepen voelt ook zijn of haar antwoord. Ik snap namelijk niet dat een gesprek dat met opnames gepresenteerd wordt wel tot ''praten'' gerekend wordt en een gesprek dat met tekst gepresenteerd wordt niet tot ''praten'' gerekend wordt. Er zijn inderdaad geen hoorbare gesprekken in GTA Advance, maar er zijn toch zeker wel gesprekken!

Geplaatst:

Dat zou betekenen dat er in GTA1, 2, CW en Advance geen enkel gesprek gevoerd wordt omdat er geen gesproken tekst in zit. Een pratend personage is toch gewoon een pratend personage?

Conversaties kun je op allerlei manieren voeren. Dat kun je doen door middel van praten, wat de hoofdpersoon in GTA III niet doet, maar ook in Advance niet, of bijvoorbeeld door middel van geschreven tekst. Wat in Advance dus het geval is.

Ik wacht graag op Lantyz' antwoord en indien een andere global moderator zich geroepen voelt ook zijn of haar antwoord.

Op Lantyz' antwoord kun je vermoedelijk, helaas, lang wachten, dus dat gaan we niet doen. We gaan nu verder met de quiz en mocht je verder in discussie willen: mijn PM-inbox staat voor je open.

Geplaatst: (bewerkt)

en dat van ammu nation etc..

overigens was mijn eerste antwoord ook al goed, Mike voert immers wel gesprekken en is dus niet stom..

maar laten we daar niet verder over discussiëren, in elk geval niet in dit topic..

Wat is de beloning voor het 100% uitspelen van GTA III?

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Die is er wel degelijk, namelijk de pick up points die je kunt verdienen tijdens het voltooien van zijmissie en het verzamelen van packages enz.

Al denk ik niet dat hij deze bedoelt, of wel?

Geplaatst:

Ik denk het niet, aangezien dat de beloningen zijn van die individuele zijmissies, en niet van het 100% uitspelen van de game.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...