Guardian1980 Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2013 Naar welk e-mailadres moet je een bericht sturen om je aan te melden voor de Liberty Tree? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2013 Volgens mij moet je een email sturen naar "gta-subscribe-request@listserv.rockstargames.com". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2013 En dat is het enige juiste antwoord. Hij is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Wat is er apart aan de nummers op Flashback FM? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Of het apart is weet ik niet, maar ze komen allen voor in de film Scarface. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 Dat was inderdaad het antwoord waar ik naar zocht. Jij mag de volgende vraag bedenken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2013 Ik pass 'm door naar de eerstvolgende die iets leuks kan verzinnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 Wat kun je op de medieval millenium fare leren en wat heb je daar voor nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2013 Je kunt er een aantal dingen leren, maar ik denk dat je deze bedoelt: Je kunt er leren hoe je ongedierte van je huis kan verwijderen met behulp van een 'Penny Whistle' (Cent fluitje) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2013 Bijna xoex, ik mis nog een ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2013 Je kunt er ook leren koken, maar dan houd mijn arme brein er vanochtend ook mee op.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2013 Ik ben meer geconcentreerd om het onderwerp met het ongedierte. Daar heb je 2 dingen voor nodig. Een "penny whistle" en "...". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2013 'and a mysterious prancing German named Hans!' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 Dat is hem helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 De eerste die een leuke vraag kan bedenken, mag hem stellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.