Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat ben ik dan weer ^^

Van welke radiozender komen de liedjes die je sommige mensen op straat hoort zingen?

EDIT:

Oh, ik zat verkeerd te kijken. Ik wist niet dat er een pagina na kwam. :fp:

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich snap ik het antwoord van xoex23 wel, aangezien dat is wat hier staat. Maar zodra je ziet dat die pagina voor het laatst in 2009 is aangepast, dan is dat wel weer logisch. Ik vermoed dat het mogelijk is je eigen muziek te beluisteren op de PC, op alle apparaten van Apple waarop III is uitgekomen en op alle apparaten die Android gebruiken waarop III is uitgekomen. Misschien wat omslachtig, maar je zal begrijpen wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmmm, ik heb me vergist. Het is volgens mij niet mogelijk om zonder modding/jailbreaking je eigen muziekbestanden af te spelen in de iOS- en Android-versies. Ik dacht even dat de xbox-versie van GTAIII daar wel tot toe in staat was, maar dat is het niet. Dat zijn slechts de xbox-versies van GTA Vice City en GTA San Andreas. Excuses voor dit ongemak :7, xoex had het antwoord wel degelijk goed dus bij deze keur ik zijn antwoord goed. Overigens weet ik niet in hoeverre in deze quiz modding en jailbreaking etc betrekking hebben op de (juistheid van) antwoorden, maar wellicht dat een mod daar uitsluitsel over kan geven. Ik ga er maar van uit dat we dat in dit geval even achterwege laten.

kort maar krachtig: xoex' antwoord was wel goed, hij mag een nieuwe vraag stellen

@hieronder: Dat leek mij ook al 't best :puh:, bij deze is dan dus door hogere machten bevestigd dat Xoex aan de beurt is!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens weet ik niet in hoeverre in deze quiz modding en jailbreaking etc betrekking hebben op de (juistheid van) antwoorden, maar wellicht dat een mod daar uitsluitsel over kan geven. Ik ga er maar van uit dat we dat in dit geval even achterwege laten.

Met modding kun je zo veel aanpassen dat het niet te doen is daar ook nog eens rekening mee te gaan houden bij het beantwoorden van de vragen. Laten we dus maar gewoon uitgaan van de game zoals-ie in principe bedoeld is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat staat er zoal in eerste safehouse in Portland?

Een bed, tv en koelkast. Wanneer je verder in het spel komt komen er wat dingen bij, binnen en buiten, zoals stapels tijdschriften van die ene missie waarin je met een busje stapels tijdschriften op moet pikken. De naam van de missie schiet me zo niet te binnen...

Link to comment
Delen op andere websites

zoals stapels tijdschriften van die ene missie waarin je met een busje stapels tijdschriften op moet pikken. De naam van de missie schiet me zo niet te binnen...

Valt me van je tegen. Het is Big 'n' Veiny ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...