8-Ball Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ja dat is goed, jij mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Een hele makkelijke, hoe heet het vliegtuig uit GTA 3 en waar staat het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dodo, hij staat op het vliegveld, naast een helipad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dodo, hij staat op het vliegveld, naast een helipad. Ik zal het maar nog beter vertellen. Hij heet idd de Dodo. En hij staat op het vliegveld op het 3e eiland. Shoreside Vale heet dat eiland. Hij staat net naast de lange landings-baan. En ook naast een Helicopter-landingsplatform. En je kunt er naar Staunton Island mee vliegen. Het 2e eiland is dat. Als dat niet goed is uitgelegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dodo, hij staat op het vliegveld, naast een helipad. Ik zal het maar nog beter vertellen. Hij heet idd de Dodo. En hij staat op het vliegveld op het 3e eiland. Shoreside Vale heet dat eiland. Hij staat net naast de lange landings-baan. En ook naast een Helicopter-landingsplatform. En je kunt er naar Staunton Island mee vliegen. Het 2e eiland is dat. Als dat niet goed is uitgelegt. Dat willen we even van need my speed horen. Anders ga je maar verder met de volgende vraag. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Tja, NandroDavids is wel eerder he, en hij heeft het toch goed uitgelegt, maar het zou op elk eiland kunnen zijn als ik naar z'n uitleg luister dus de eer gaat naar, wat een mazzel: Mazzeltje! En je wint niet alleen de eer, 100% respect en een 7 ledige gang, maar je mag ook de volgende vraag stellen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Volgens mij is er toch maar echt één eiland in GTA III met een VLIEGVELD! Dus jij moet er wel héél weinig verstand van hebben als je zegt dat het dan wel op elk eiland kan zijn!!! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Volgens mij is er toch maar echt één eiland in GTA III met een VLIEGVELD! Dus jij moet er wel héél weinig verstand van hebben als je zegt dat het dan wel op elk eiland kan zijn!!! <_< Ja, maar als je een regelrechte n00b ben he, ik had zelf GTA3 100% uitgespeeld (alleen nu is die kapot), dan is de uitleg van Mazzeltje toch beter, dus Mazzeltje is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dan zal ik even een nieuwe vraag stellen: 1. Noem de 10 bende's uit GTA III. Ik wil de preciese namen horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) 1. Diablo 2. Maffia 3. Yakuza 4. Triad 5. Cartel 6. Purple Nines (Southside Hood) 7. Red Jacks (Southside Hood) 8. Yardie En meer gangs zijn er niet hoor dus.... Bewerkt: 25 juli 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 1. Diablo2. Maffia 3. Yakuza 4. Triad 5. Cartel 6. Purple Nines (Southside Hood) 7. Red Jacks (Southside Hood) 8. Yardie En meer gangs zijn er niet hoor dus.... Sorry , ik had het fout geschreven. Maar ik bedoel 9 bende's. Dus ik moet er nog 1 horen. En ik weet 200% zeker dat hij er is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Het Leger dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 1. Southside Hoods 2. Yardies 3. Triads 4. Mafia 5. Nines 6. Columbian Cartel 7. Yakuza 8. Diablos 9. Red Jacks Volgens mij zijn dit alle gangs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) 1. Southside Hoods2. Yardies 3. Triads 4. Mafia 5. Nines 6. Columbian Cartel 7. Yakuza 8. Diablos 9. Red Jacks Volgens mij zijn dit alle gangs. Soutshide Hood zijn 2 gangs: De Red Jack's en de Purple Nines. De Southside Hood opzich is geen gang. Dus het zijn er echt 8. :huh: Bewerkt: 25 juli 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Als één van jullie nou het bijgeleverde boekje eens opentrok zou je zien dat alle gangs met uitleg en logo erin staan. -_- ' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.