Michael Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 (bewerkt) Op het einde van het verhaal, hoeveel keer is Claude bedrogen door andere personages? Drie keer? Bewerkt: 2 mei 2016 door Asphyxiated Reageren
Svenie Geplaatst: 24 mei 2016 Rapport Geplaatst: 24 mei 2016 Drie keer? Je zit er erg dicht bij, maar niet correct. Lees nog even mijn voorgaande post, dan kom je zeker weten met het juiste aantal aanzetten. Reageren
Svenie Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Geplaatst: 29 mei 2016 4 Is het antwoord dat ik zocht. Tweemaal door Catalina en eenmaal door Salvatore Leone en King Courtney. Volgende voor Danger_dog_guy_7. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Een makkelijke: waarom en hoe wil Salvatore de protagonist om zeep helpen? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Omdat hij met Maria heeft geneukt een relatie heeft. Hij wil hem vermoorden door een auto met een bom te "riggen" Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Antwoord is niet helemaal goed. Er zijn overigens 2 redenen, maar 1 is voldoende Reageren
Dotz Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 Maria had Salvatore verteld verliefd op hem te zijn, daarnaast schijnt hij volgens Maria een deal met het Colombian Cartel (wellicht Catalina?) gesloten te hebben. Vervolgens probeerde Salvatore Claude in de val te lokken met de auto waarin een bom was aangebracht. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 Maria had Salvatore verteld verliefd op hem te zijn, daarnaast schijnt hij volgens Maria een deal met het Colombian Cartel (wellicht Catalina?) gesloten te hebben. Vervolgens probeerde Salvatore Claude in de val te lokken met de auto waarin een bom was aangebracht. dit reken ik goed Volgende voor Dotz Reageren
Dotz Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 Waar heeft Phill Cassidy een hekel aan? Reageren
Dotz Geplaatst: 29 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2016 Dat was inderdaad een van de goede antwoorden, jij bent aan de beurt, Burt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.