NandroDavids Geplaatst: 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2017 Voor zover ik kan vinden is een combinatie van bovenstaande antwoorden wel juist. Je kunt de shotgun snel herladen door een bug, en daardoor kun je dus sneller meer pedestrians vermoorden. Geen idee wat je verder nog wilt horen, want in Riot-mode gebeurt er volgens mij niets in die hoek. Anders wellicht tijd voor een vraag zonder cheats/bugs/modifications, maar gewoon over het spel zelf. Hierdoor ligt de San Andreas Quiz ook al stil namelijk. Jury? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2017 (bewerkt) Ik zal de laatste tip maar eens uitbreiden, mogelijk zal dat helpen. De methode is vergelijkbaar met wat je doet in een VC speedrun in de "Riot" missie Bewerkt: 15 maart 2017 door VeryRealGirl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2017 boi. Het juiste antwoord os door te springen. Als je springt kun je het herladen overslaan, en kun je makkelijker anderen ontwijken, waardoor je langer overleeft. Iemand die wil mag overnemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 13 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2017 Om het simpelweg maar weer even op gang te krijgen wellicht: SPOILER ALERT In welke missie moet je Salvatore Leone vermoorden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2017 Op 13-7-2017 om 09:57, NandroDavids zei: Om het simpelweg maar weer even op gang te krijgen wellicht: SPOILER ALERT Inhoud verbergen In welke missie moet je Salvatore Leone vermoorden? Het lukt mij helaas niet om een spoiler te plaatsen in mijn post via de mobiele versie van dit forum, maar de antwoord op je vraag is Sayonara Salvatore. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2017 2 uur geleden, Asphyxiated zei: Het lukt mij helaas niet om een spoiler te plaatsen in mijn post via de mobiele versie van dit forum, maar de antwoord op je vraag is Sayonara Salvatore. Juist! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2017 Op welk eiland staat het eerste safehouse van Claude? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2017 Portland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2017 Dat antwoord is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2017 In welke wijk staat Claude's tweede safehouse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2017 9 minuten geleden, Sir_Ballas zei: In welke wijk staat Claude's tweede safehouse Belleville Park. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2017 Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2017 Om dan in die hoek te blijven: welke challenge kun je voltooien in Belleville Park? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2017 A Ride in the Park? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 26 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2017 11 uur geleden, Asphyxiated zei: A Ride in the Park? Jouw beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.