Mark B. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 Oké, de vraag: Maak een screenshot van de Cedar Ridge Observatory in Shoreside Vale. Dit vind ik eerder een bevel dan een vraag In een ander topic liet je weten een screenshot ervan te willen hebben dus stel je hier maar 'de vraag.' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 je kunt wel eens screenshot maken hoor, als je op de berg staat (maar niet op de bovenste berg kan komen), dan zie je cedar ridge observatory er een stukje boven uitsteken. In dat andere topic vroeg ik of je een screenshot wilde maken als je op de bovenste berg stond. Vandaar. Maar als je het zo graag wilt, is hier een nieuwe vraag: Maak een screenshot van de Toyz 'N' Van in Staunton Island, met kaartje a.u.b. (ik heb hem wel eens gevonden, dus dit is geen bevel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) En de nieuwe vraag is ook geen vraag! Het lijkt mij meer op een bevel en waarom moet je een screenshot maken plus een kaartje Bewerkt: 26 augustus 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 laat maar zitten dan. maar je plaatje van cedar ridge observatory is goed. jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 Oke.. Don Salvatore Leone heeft een handicap, welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 ADHD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 ADHD fout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2005 zo'n ziekte dat je heel graag wilt moorden (ik weet niet hoe zo'n ziekte heet) PS: Kun je een hint geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 Nee, dat is niet goed, maarja de hint: Het staat op de officiele site van GTA III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 en dan moet je zeker klikken op die gentlemen club? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 ja! hij lijdt aan dyslexie (is het zo juist geschreven?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2005 Juist! goede antwoord ! jij mag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 wat heeft don salvatore ooit eens illegaal getransporteerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2005 Tomato Sauce => Tomaten Saus.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2005 Tomato Sauce => Tomaten Saus.. juist!! stel je vraag maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.