need my speed Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Helaas is mijn GTA3 kapot en weg gegooid met boekje en al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Helaas is mijn GTA3 kapot en weg gegooid met boekje en al. Hoogverraad, koop een nieuwe en snel ook zeg! :lol:, maar als iemand Mazzeltje even PM-t vragen of hij antwoord wil geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Ik heb het originele spel en in het boekje staat ook nog een plattegrond met daarop 7 gangs: 1. Diablos 2. Mafia 3. Triads 4. Columbian Cartel 5. Yakuza 6. Yardies 7. Southside Hoods Dus ik denk dat Need my Speed het goed heeft, omdat de Nines en Red Jacks dus inderdaad onder de Southside Hoods vallen. Bewerkt: 25 juli 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Als één van jullie nou het bijgeleverde boekje eens opentrok zou je zien dat alle gangs met uitleg en logo erin staan. -_- ' Je hebt helemaal gelijk. En zo heb ik het ook gevonden. Dus ik vind toch dat NandroDavids mag. Sorry Need my speed. Maar ik zocht precies de antwoorden zoals ze in het boekje staan. BTW: Ik moest werken vandaag dus kon ik niet eerder antwoord geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Wat staat er in witte/grijze letters op de pager, onder het schermpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Aaaah op mijn tv'tje kun je dat geeneens lezen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 , jij mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Oke!!! Wie maakte deze tekeningen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Iemand van Rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Nee, fout! Het is niet iemand van R*. En trouwens, ik wil de presieze naam weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Paperboy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Nee, ook fout HINT: Het staat in de gta3 manual. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Is het dan Stephen Bliss? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 !!! Jij mag!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Van welk land is de vlag in het logo van de Yardies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.