need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Och tja, ik heb het van de tijd dat de GTA3 GXT-Editor het nog deed... Waarom heeft de Dodo waarschijnlijk geen vleugels? Reageren
Juju Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Och tja, ik heb het van de tijd dat de GTA3 GXT-Editor het nog deed...Waarom heeft de Dodo waarschijnlijk geen vleugels? huh ik snap t ff niet, n dodo heeft toch echt wel vleugel volgens mij Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 In GTA3 niet, tenminste, dat zag ik ergens...Zoek maar goed, het antwoord staat ergens op het forum... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Quote Lantyz Naar het schijnt is Darkel, begrijpelijk, na de aanslagen van 11 september uit het spel verwijderd. Dit zou ook de reden zijn dat de Dodo geen vleugels had, en waarom Donald Love zonder reden verdwijnt. Oorspronkelijk zou, wederom volgens geruchten, Love de dood vinden bij een missie van Darkel waarin je met een Dodo zijn gebouw invliegt. Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Da's goei. Dat is dus goed, jij mag... :'D Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Hoe heet de laatste missie? Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Quote LantyzNaar het schijnt is Darkel, begrijpelijk, na de aanslagen van 11 september uit het spel verwijderd. Dit zou ook de reden zijn dat de Dodo geen vleugels had, en waarom Donald Love zonder reden verdwijnt. Oorspronkelijk zou, wederom volgens geruchten, Love de dood vinden bij een missie van Darkel waarin je met een Dodo zijn gebouw invliegt. In datzelfde topic kom ik terug op die theorie. De geruchten over de clipped Dodo kloppen wellicht niet, aangezien er op de GTA III site een screen te vinden is van de Dodo, waar je duidelijk ziet dat hij geen vleugels heeft. Dit betekent dus dat de Dodo, al zou hij ooit wel vleugels gehad hebben, al geclipped is voordat Darkel uit het spel gehaald werd. Het is waarschijnlijker dat er een meer practische reden achter zit. Misschien is de Dodo zelfs nooit luchtvaardig geweest. Hoe dan ook, de laatste missie van de verhaallijn van GTA3 is 'The Exchange'. Reageren
Baffie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hoeft niet, ik heb de telefoonmissies van Shoreside Vale pas een keer na The Exchange gedaan, en de missies van El Burro, Marty Chonk (ofzo) en de telefoonmissies op het tweede eiland kunnen ook als laatste gedaan worden. Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hoe dan ook, de laatste missie van de verhaallijn van GTA3 is 'The Exchange'. Ik ga er vanuit dat hij de verhaallijn bedoelt, aangezien dat de enige defenitie is van een vaste laatste missie. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik bedoelde natuurlijk 'The Exchange'. Lantyz, jouw beurt. Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Welk nummer moet je volgens GTA III bellen om 'vandaag nog een echte man te worden'? Reageren
The Italian Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Welk nummer moet je volgens GTA III bellen om 'vandaag nog een echte man te worden'? die nummer van fernando martinez Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Nope, en ik wil een echt nummer als antwoord hebben. Reageren
The Italian Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 nummer is 555-9292 Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Van Fernando's New Beginnings, ja. Maar ik zei al, dat dat niet het goede nummer was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.