Jump to content

GTA III Quiz

NandroDavids

Recommended Posts

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

271

• Mark B.

237

• Flitskikker

218

• Dotz

216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat moet haast wel, want ik heb zowel de kaart als het boekje helemaal doorgespit en op de twee telefoonnummers die al genoemd werden er verder geen één gevonden, en het lijkt me niet dat je het telefoonnummer van de klantenservice bedoelt :bonk:

Delen op andere websites

Eerlijk gezegd...

Ik wist dat er in Vice City zon bord stond, maar ik ben er niet zeker van of die ook in GTA3 staat. Maar het leek er zo sprekend op, het was zo letterlijk, ik dacht: let's give it a try.

Delen op andere websites

Mijn post zat niet meer in de backup, dus bij deze nogmaals de mededeling dat Mister Fuji het goed heeft. Het ging om een reclame voor het leger, te vinden op een billboard die je tegenkomt wanneer je de Staunton Lift Bridge afrijdt. Ik ben de reclame in GTA VC overigens nog nooit tegengekomen.

Delen op andere websites

Oh, vandaar, dus we moeten weer een stukje opnieuw doen?

Ik had al de vraag gesteld welk bedrijf de stands runde waarin de drugs verkocht werden in de missie "Espresso-2-Go". Ik weet ook dat op deze vraag het antwoord al goed door iemand gegeven was, maar wie het was en of hij al een volgende vraag stelde weet ik niet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...