Flitskikker Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 1-555-I-SUE-YOU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Wordt je een 'echte man' door iemand aan te klagen..? Geloof mij: Als je het antwoord tegen komt, dan weet je zeker dat het het juiste is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Kunnen we het antwoordt op de radio vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Dat moet haast wel, want ik heb zowel de kaart als het boekje helemaal doorgespit en op de twee telefoonnummers die al genoemd werden er verder geen één gevonden, en het lijkt me niet dat je het telefoonnummer van de klantenservice bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 79 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Kunnen we het antwoordt op de radio vinden? Geen idee, eerlijk gezegd. Zou heel goed kunnen. 79 Is dat überhaupt een telefoonnummer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 555-9292 is het nummer! :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 dat is al gezegd en was fout Van Fernando's New Beginnings, ja. Maar ik zei al, dat dat niet het goede nummer was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 1-800-BE-A-HERO En als je dat dan als echt nummer wilt hebben wordt het 1-800-23-2-4376 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 waar heb je dat vandaan dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Eerlijk gezegd... Ik wist dat er in Vice City zon bord stond, maar ik ben er niet zeker van of die ook in GTA3 staat. Maar het leek er zo sprekend op, het was zo letterlijk, ik dacht: let's give it a try. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 dat is al gezegd en was foutVan Fernando's New Beginnings, ja. Maar ik zei al, dat dat niet het goede nummer was. Owja sorry had ik even niet gezien.. Dan zal Mister Fuji het wel goed hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 dus alleen wachten op lantyz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Mijn post zat niet meer in de backup, dus bij deze nogmaals de mededeling dat Mister Fuji het goed heeft. Het ging om een reclame voor het leger, te vinden op een billboard die je tegenkomt wanneer je de Staunton Lift Bridge afrijdt. Ik ben de reclame in GTA VC overigens nog nooit tegengekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Oh, vandaar, dus we moeten weer een stukje opnieuw doen? Ik had al de vraag gesteld welk bedrijf de stands runde waarin de drugs verkocht werden in de missie "Espresso-2-Go". Ik weet ook dat op deze vraag het antwoord al goed door iemand gegeven was, maar wie het was en of hij al een volgende vraag stelde weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.