~Lance Vance Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 wow die was snel ik denk ik heb een moeilijke bigG is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Compleet uit mijn hoofd, goed geheugen heb ik want ik ben daar 5 maanden geleden voor het laatst geweest. De nieuwe vraag komt zo. Nieuwe vraag: Hoeveel krijg je voor een normale en hoeveel krijg je voor een geexplodeerde Perennial bij de crusher? Bewerkt: 27 november 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Voor een normale $45 en voor een geexplodeerde niets want die takelt en crusht hij niet.. Bewerkt: 30 november 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 45$ is goed, maar de andere niet. De vraag loopt dus nog steeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Voor een gewone Perennial krijg je $ 45 en voor een geëxplodeerde Perennial $ 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Huh? bij mij word een geëxplodeerde Perennial echt niet opgetakeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Ik heb een gewone Perennial er neergezet. Toen hij werd opgetakeld heb ik hem kapotgeschoten en kreeg ik $ 3. Bewerkt: 1 december 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2005 Dat klopt. Ik heb er geprobeerd op te schieten met een M4, maar zodra hij opgetild wordt is hij kogelvrij ofzo, toen heb ik hem net voordat de deksel erop ging laten exploderen door met een bazooka tegen de crusher aan te schieten waardoor dat gebeurde. NadroDavids is aan the run. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 Met welke wagen moet je 'A Ride In The Park' doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 Rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 Niet goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 patriot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 Landstalker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2005 De Landstalker is wel goed, hij lijkt erg op de Rancher. bigG, jouw beurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Sorry voor de laate reactie, bedankt voor de pb's. Nieuwe vraag: Wordt het ziekenhuis in portland view bewaakt? Zoja, hoe en hoeveel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.