Mark B. Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Het Portland View Hospital wordt helemaal niet bewaakt.. Bewerkt: 5 december 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Fout geantwoord, je gaat niet door voor de koelkast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Bedoel je dan de politiekazerne die ernaast ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nee, ook niet, ik bedoel echte bewaking. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Heb je het niet over Liberty City Stories?? Zo niet, dan weet ik het niet (mischien is het politiebureau wat ernaast zit ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nee, ik bedoel echt liberty city, ik heb niet eens een PSP. Kijk gewoon een beetje in de buurt van het ziekenhuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nee, het wordt zeker niet bewaakd, ik ben even een kijkje gaan nemen, en ik zag niemand dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Fout, het wordt wel bewaakt, kijk nog maar gewoon even rustig rond en niet te overhaast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nou, ik rij de hele tijd daar rond, maar er zijn geen bewakers, hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 En dit bord dat bij het ziekenhuis daar hang is een koe zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Dat zal er wel voor de gein hangen, want ik heb niets gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Dat bord hangt er echt niet voor de gein want ik heb echt een soort van bewaking gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Zo'n soort bord hangt ook bij de woonplaats van Phil, maar daar wordt ook niet op je geschoten, dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ik heb met mijn eigen ogen gekeken en daar is bewaking, en 8-ball, die naast me in de auto zat omdat ik de missie give me liberty dee is getuige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ja, dat zal dan wel bij de missie horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.