NandroDavids Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Tja, dat moet je dus opzoeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 ik heb nog nooit van Greasy Joe's Diner Restaurant. Misschien in één missie Joey Leone. ik weet het niet meer maar ik zoek het wel op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Hint: hij staat op Portland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 is het niet momma's restaurant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Neej, lijkt Momma's Restaurant op Greasy Joe's Diner Restaurant? Ik dacht het niet! Maar zoek gerust verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 wat st marks bistro dan? is dat het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Ik zeg nu al 3 keer: Greasy Joe's Diner Restaurant! Hij staat op Portland, en het is dus geen Marco's Bistro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 ik zou het echt niet meer weten. anderen mogen ook stemmen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 LIT Beer.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 jij mag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Goed zo Mark B! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 ik zou het echt niet geweten hebben, heeft er iemand een screenshot van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Ik maak er zo wel ff een screenshot van Hier zijn de screenshots: Greasy Joe's Diner Restaurant: LIT Beer logo is het 2e logo rechts van de deur: Bewerkt: 31 juli 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 :'D Oke, een makkelijke vraag... Hoeveel pakketjes bewijs moet je pakken in de missie Evidence Dash van Ray Machowski?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 6? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.