bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ik heb net nog met mijn savegame van na de missie expresso-2-go gekeken en het is er gewoon. Kijk wat beter en zorgvuldiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ik heb ook iets gezien. Een bewaker in een zwart pak zat één of andere ped achterna. Ik weet wel niet hoeveel het er zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Zou best kunnen, maar ik bedoel iets wat er altijd is, het is waarschijnlijk iemand die er alleen toevalig toen was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nee, ik zie niemand en waarom zou een ziekenhuis eigenlijk bewaakt moeten worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Dat weet ik ook niet, maar ik zie duidelijk de hele tijd dat het bewaakt wordt. Mischien is het ziekenhuis een dekmantel en is het in het echt een drugsfabriek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nou dat denk ik niet, anders ga je er niet heen als je Wasted bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Het ziekenhuis wordt bewaakt door camera's en volgens mij zijn het er 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Ik dacht 3 ik heb gta3 niet meer maar denk 3.. camera's Links Midden en Rechts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Nou weet je het General Lee, het wordt bewaakt door camera's maar het aantal is niet goed, het zijn er geen 3 of 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik dacht dat je mensen bedoelde, sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik zij bewaking en niet bewakers. Maar nog niemand heeft het goede antwoord gegeven. Hoeveel camera's hanger er rond het ziekenhuis in portland view? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Volgens mij zijn het er 5... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 5 is het juiste antwoord, eindelijk deze vraag afgerond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Een makkelijke. In de missie The Fuzz Ball; Hoeveel meisjes moet je afzetten op het bal en hoelang mag je erover doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincenzo Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Op zijn minst 5 meisjes en je hebt er 4 minuten voor (echte tijd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.