bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Nee, dat is ook niet goed, luister nog even verder. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Game Fm Bewerkt: 7 december 2005 door General Lee Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Game FM is goed, General Lee is nu Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Noem alle personen op + hun functie die belangrijk zijn in het verhaal, dus geen voetgangers enzo. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Luigi Goterelli: opdrachtgever Joey Leone: opdrachtgever Toni Cipriani: opdrachtgever Salvatore Leone: opdrachtgever Asuka Kasen: opdrachtgever Kenji Kasen: opdrachtgever Ray Machovski: opdrachtgever Donald Love: opdrachtgever El Burro: opdrachtgever King Courtney: opdrachtgever D-Ice: opdrachtgever Marty Chonks: opdrachtgever Claude: hoofdpersoon Maria: je vriedin die je later doodschiet Catalina: je vijand die je later ook doodschiet Dit waren ze volgens mij Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Nee, is fout. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 8-Ball - Helpt je aan opdrachten van Luigi en bij de opdracht 'Bomb Da Base' Luigi Goterelli - Opdrachtgever Joey Leone - Opdrachtgever Toni Cipriani - Opdrachtgever Salvatore Leone - Opdrachtgever Asuka Kasen - Opdrachtgeefster Kenji Kasen - Opdrachtgever Ray Machovski - Opdrachtgever Donald Love - Opdrachtgever El Burro - Opdrachtgever King Courtney - Opdrachtgever D-Ice - Opdrachtgever Marty Chonks - Opdrachtgever Claude - Hoofdpersoon Maria - Je vriendin die je aan het eind van het spel doodschiet Catalina - Helpt je bij de bankroof in de intro, maar verraad je. In de laatste missie vermoord je haar Miguel - Hulp van Catalina Volgens mij zijn dit ze allemaal. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Maar je moet niet overal opdrachtgever neerzetten, want ze zijn wel meer dan dat. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Wat maakt dat nou uit? Ze zijn toch zeker opdrachtgever, of niet soms? Is het antwoord goed, ja of nee? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Nee, is niet goed. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik voeg Misty toe, de vriendin van Joey. Reageren
bigG Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik voeg Misty toe, de vriendin van Joey. Ze is zijn vriendin niet, het is gewoon 1 van zijn ''girls'' die in die stripclub werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.