Baffie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Gaat het erom wie hier het snelst antwoord geeft, of moet je over deze vraag nadenken? Rhino Barracks OL FBI Kuruma Of bedoel je écht 3 unieke? Bewerkt: 21 december 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Baffie heeft het goed ik weet namelijk nie6t zoveel van gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evildirk Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Hier is mijn vraag voor de quiz: Wat zijn de openingszinnen bij het auto wrak in het begin van gta3, wat die neger zegt? (minimaal 1 zin ) Succes, Evildirk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) ""mijn handen zijn "veracht,dus het is beter dat jij rijdt Brotha"' als het goed is was dat het. weet het niet precies meer kan gta 3 niet meer spelen heb me ps2 maand geleden verkocht Bewerkt: 22 december 2005 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Euhhh Baffie was aan de beurt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 (bewerkt) Euhhh Baffie was aan de beurt?? Oh sorry zag het nu pas Evildirk lees eerst de regels even voordat je hier je vraag post Jouw beurt Baffie Bewerkt: 22 december 2005 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Hier is mijn vraag voor de quiz:Wat zijn de openingszinnen bij het auto wrak in het begin van gta3, wat die neger zegt? (minimaal 1 zin ) Succes, Evildirk my hands are all messed up, so you better drive brother Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Cpt. Pinguin, zoals je kunt zien in de posts boven jou, is Baffie aan de beurt om een vraag te stellen en hoef je dus niet te reageren op de vraag van evildirk. Ik stuur Baffie nu wel even een PM... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Heb ik gekregen NandroDavids, bedankt, zelf was ik het denk ik vergeten. Noem minstens 3 dingen waar je in GTA3 zonder in een missie te zitten je geld aan uit kunt geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Wapens Hoeren Pay 'N Spray Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Uh Nandro Davids, je bent!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Thomas Crown, ik ben echt niet altijd online, dus een beetje geduld a.u.b. Mocht het echt te lang duren voordat ik antwoord, stuur me dan een PM. Nieuwe vraag: Hoeveel korting krijg je bij Ammu-Nation op 'armour piercing bullets'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Volgens mij heb je het uit het boekje weg, ik neem het gokje. $150,-?? Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) 15% staat op het plaatje 10% zegt het mannetje in het geluidsfragment Bewerkt: 28 december 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.