Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoet heet de missie waarin je een persoon uit LCS moet vermoorden ? En hoe heet die persoon ?

Veel succes. :cya:

Sayanora Salvatore is de missie en de persoon uit LCS heet Salvatore Leone.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoet heet de missie waarin je een persoon uit LCS moet vermoorden ? En hoe heet die persoon ?

Veel succes. :cya:

Sayanora Salvatore is de missie en de persoon uit LCS heet Salvatore Leone.

Nou ja, die is ook goed. :Y Maar ik zocht een andere. ;)

Edit: Ik zal mijn vraag anders stellen. :)

Hoet heet de missie waarin je een persoon die uitsluitend in LCS voorkomt moet vermoorden ? En hoe heet die persoon ?

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Leon McAffrey? :?

In de missie Silence the Sneak moet je een zekere corrupte McAffrey vermoorden, het is alleen niet zeker of dit dezelfde persoon is uit Liberty City Stories maar het is wel denkbaar aangezien ze allebij politieagent zijn en allebij corrupt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoet heet de missie waarin je een persoon uit LCS moet vermoorden ? En hoe heet die persoon ?

Veel succes. :cya:

Sayanora Salvatore is de missie en de persoon uit LCS heet Salvatore Leone.

Nou ja, die is ook goed. :Y Maar ik zocht een andere. ;)

Edit: Ik zal mijn vraag anders stellen. :)

Hoet heet de missie waarin je een persoon die uitsluitend in LCS voorkomt moet vermoorden ? En hoe heet die persoon ?

Veel succes. :cya:

ik denk "grand theft aero" waarin je "KENJI" moet vermoorden..

p.s. het is een gta 3 quiz,begin dan aub niet over LCS please ;)

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Leon McAffrey? :?

In de missie Silence the Sneak moet je een zekere corrupte McAffrey vermoorden, het is alleen niet zeker of dit dezelfde persoon is uit Liberty City Stories maar het is wel denkbaar aangezien ze allebij politieagent zijn en allebij corrupt.

Idd, die zocht ik. :Y De volgende is voor jou Bling. ;)

Edit: gtagangster, dit heeft zeker te maken met Gta III. En deze vraag is niet zo moeilijk, als je wat opzoekt. ;)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Welk normaal voertuig wordt als zeldzaamste en speciaalste aangezien ?

Rare vraag, bijna elk voertuig is normaal, de BF Injection staat er dan pas na de missie van Joey, maar als je hem eenmaal in de garage hebt gezet staat hij op twee plaatsen, de Stretch staat nergens, je moet het geluk hebben hem tegen te komen, is ook normaal, de Mr. Whoopee is ook een normaal verschijnsel, maar zie je ook bijna nooit, verder kun je daar nog de Rhino bijzetten, pas na de laatste missie mogelijk, maar het is een normaal voertuig, ook gewoon in het echt te zien. Ja, welke jij nu precies bedoelt is ook moeilijk te bedenken, wat te denken van de FBI Car, alleen bij 5 sterren te zien, moeilijk te pakken, een "gewoon" voertuig, wel speciaal, zit een sirene op. Om verder te gaan, de kogelvrije voertuigen zijn echt speciaal, je hebt de Kogelvrije Patriot, de Kogelvrije Barracks OL, kan je maar in één missie te pakken krijgen. Dan, de Dodo, pas op het laatst toegankelijk, erg speciaal vanwege z'n prachtige handling, en alleen maar op het vliegveld. Of de zwarte Predator, alleen in die missie te zien, alleen te verkrijgen als je de boot al genoeg beschadigd hebt zodat hij naar de wal gaat, die is pas zeldzaam en speciaal! Welke jij nu bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...