Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

Aangezien Delanoll op pagina 80 een onophoudbare vraag had :bonk: , geef ik deze aan hem door... Hij is voor jou Delanoll... Hij moet natuurlijk wel reageren
dankje :*D wie is de eigenaar van het vliegveld op shoreside? het antwoord is te vinden op het vliegveld, hij is eigenlijk heel makkelijk... Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

je bedoelt Francis Intl. Airport? ow de eigenaar is toch Donald Love?

Nee, Donald Love is het niet volgens mij. :)

Maar Delanoll wat bedoel je met op het vliegveld ? Het deel met de startbanen, de terminals, of de omgeving er rond ?

Edit: Ik ben momenteel aan het zoeken op GTA LCS, dat is volgens mij gewoon hetzelfde.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt Francis Intl. Airport? ow de eigenaar is toch Donald Love?

Nee, Donald Love is het niet volgens mij. :)

Maar Delanoll wat bedoel je met op het vliegveld ? Het deel met de startbanen, de terminals, of de omgeving er rond ?

Edit: Ik ben momenteel aan het zoeken op GTA LCS, dat is volgens mij gewoon hetzelfde.

dat ga ik natuurlijk niet zeggen maar het is te vinden op het gebied waar francis intl airport word aangegeven, op het vliegveld dus ;) ik ga het niet al te makkelijk maken natuurlijk ;) ik weet trouwens niet of het op lcs te vinden is want het is maar een klein detail ergens het staat niet heel groot op een gebouw ergens ofzo ;) niemand weet t :schater::puh::D Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

is het misschien Mac Adam want er staat ergens op zo'n schuur Mac Adam Always?

Ik zal even in plaats van Delanoll antwoorden. Je antwoord is volgens hem juist. Dat houdt dus in, dat jij de volgende vraag mag stellen. Maar volgens mij is Mc Adam helemaal niet de eigenaar van Francis International. Maar de naam van een vliegtuigmaatschappij. Maar goed de volgende vraag mag jij voor je rekening nemen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

eh ja en nee het was niet de auto die ik bedoelde ik d8 ff niet aan de kuruma sorry de kuruma ook en nu nog de andere...

o ja en het is GEEN gangcar!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

eh ja en nee het was niet de auto die ik bedoelde ik d8 ff niet aan de kuruma sorry de kuruma ook en nu nog de andere...

o ja en het is GEEN gangcar!

Even denken, is het de Train ? Nee, want deze komt ook in GTA II voor. Dan is het volgens mij een Panlantic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...