Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 hmm daar heb ik ook niet aan gedacht ik zal wel een tip geven, maar dan weet je hem vast al: Hij komt wel in SA en VC voor, maar dan wat 'compacter'... Reageren
Svenie Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 hmm daar heb ik ook niet aan gedacht ik zal wel een tip geven, maar dan weet je hem vast al:Hij komt wel in SA en VC voor, maar dan wat 'compacter'... Dan is het de Blista. Stel de volgende keer je vraag iets beter. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 ja zal ik doen in ieder geval: Dingdingding! Good Answer! De volgende vraag is voor jou Reageren
Svenie Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Even denken. Niet alleen de songs van FlashBack FM hebben iets gemeen met de film Scarface, ook nog iets anders van deze zender heeft iets gelijknamig. Wat is dit ? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) oh daar luister ik altijd naar maar ik heb Scarface nog nooit gezien dus ik val af... EDIT: ik heb even in het boekje gekeken en de presentator heet Toni en ook al heb ik die film nooit gezien ik weet wel dat de hoofdpersoon volges mij Toni heet Bewerkt: 8 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
VforV Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Even denken. Niet alleen de songs van FlashBack FM hebben iets gemeen met de film Scarface, ook nog iets anders van deze zender heeft iets gelijknamig. Wat is dit ? De presentatrice is in beide gevallen Tony. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 jmmr VforV was me net voor Reageren
Svenie Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Even denken. Niet alleen de songs van FlashBack FM hebben iets gemeen met de film Scarface, ook nog iets anders van deze zender heeft iets gelijknamig. Wat is dit ? De presentatrice is in beide gevallen Tony. In Scarface heb je geen presentatrice. Maar je liet me op msn weten, dat je Scarface met Vice City omwisselde. Dus wakkiegeslacht, ik kan je meedelen dat je opnieuw de volgende vraag mag stellen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 oke hmm wat is de PS die catalina achter laat in het busje van 'Kingdom Come'? A.u.b. letterlijk, dus in het Engels wakkiegeslacht Reageren
Svenie Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik heb even de missie opnieuw gespeeld, en dit heb ik genoteerd: I hear you've been a busy boy. Well I've been a busy girl. I think it's time you witnessed the real power of 'SPANK'! Besos y fuderes, Catalina, xxx. PS: DIE PEEG DOG, DIE!! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 dat is goed maar de ps was eigenlijk alleen nodig volgende vraag voor jou Reageren
Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Oké, even een makkelijke. Wanneer is de Rhino tank beschikbaar bij Phil Cassidy's Wapenshop? Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Na de laatste storyline missie: The Exchange. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Klopt als een bus. De volgende is voor HerrieM. Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ok: Noem alle voertuigen uit GTAIII die niet nodig zijn voor een van de export garages of de export kraan + het zijn er 12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.