ralgeu Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Mmmhh... Kan zijn, maar toch heb ik de naam ergens gehoord. Zoek anders nog maar ff, ik zal morgen kijken of de naam genoemd wordt (ben weer opnieuw begonnen met GTA3, ik ben er zo ) Reageren
ArticLight Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Dit word inderdaad niet in het spel vermeld, maar op de gta3 site staat in een ander huisje dat DJ Jelly Doughnut in een ander huisje dat vlakbij het WareHouse staat plaatjes draait. Dus ik denk dat je dit bedoelt, anders weet ik het ook niet meer Bewerkt: 13 augustus 2006 door ArticLight Reageren
ralgeu Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb het niet van de site, maar het is goed. Volgende voor jou ArticLight Reageren
ArticLight Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 oke, volgende vraag: Waar is Asuka Kasen een expert in? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Asuka Kasen is erg goed in vijanden martelen en zo informatie los te krijgen. In GTA3 past ze dit toe op Miguel van de Colombian Cartel. Ze wil wraak voor haar dode broer Kenji, waarvan ze denkt dat die vermoord is door de Cartel. Reageren
ArticLight Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Klopt Donwell, volgende vraag voor jou. Lance Dance gaf wel een hele uitleg erbij, maar Donwell was de eerste. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ok: Noem iedereen die jou haat na een bepaalde missie, en zeg ook de missienaam erbij. Reageren
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) The Pick-Up ---> Triads Sayonara Salvatore ---> Leone's Introduction ---> Colombian Cartel Uzi Rider ---> Diablo's Kingdom Come ---> Yardie's Edit: De Forelli's vergeten. Bewerkt: 14 augustus 2006 door Svenie Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Leuke vraag, maar van sommigen kun je het moeilijk weten, is het meer per gang, of per persoon? Catalina - openingsscène Forelli's - Mike Lips Last Lunch Triads - Farewell "Chunky" Lee Chong Leone Family - Sayonara Salvatore Colombian Cartel - Het hele spel Diablos - Uzi Rider Yardies - Kingdom Come Veel mensen zijn echter al dood voor ze een hekel aan je kunnen krijgen omdat je ze in opdracht van een ander moet doen. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Klopt. Toe maar Baffie! Donwell Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Volgende: In welke auto zie je Claude voor het eerst ooit rijden? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) bedoel je achter het stuur of gewoon in een auto zitten? want is het de tweede dan is het een Enforcer. Bewerkt: 14 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Het moet wel de Enforcer zijn want je hoeft niet persé in die Kuruma gaan zitten, je kan ook de stad inrennen en eerst een andere wagen jatten bijv. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.