Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 dan heb ik het goed maar ik moet wel even wachten tot baffie het echt bevestigt want misschien had hij daar niet aan gedacht en was het antwoord wat hij in gedachten had de kuruma wie weet Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Wel jammer dat je het niet goed hebt, het is geen Kuruma, en ook geen Enforcer. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Hoe kan ik zo dom zijn Sorry Baffie, dan hier wel het goede antwoord: In de Intro van GTAIII komt Claude aanscheuren (bij de bank) in een grijs met witte Banshee. Reageren
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Als je SA speelt, zie je Claude eerst in een ZR 350. Maar dat is niet het goede antwoord, dan is het volgens mij een Banshee. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Hoe kan ik zo dom zijn Sorry Baffie, dan hier wel het goede antwoord: In de Intro van GTAIII komt Claude aanscheuren (bij de bank) in een grijs met witte Banshee. Als je SA speelt, zie je Claude eerst in een ZR 350. Maar dat is niet het goede antwoord, dan is het volgens mij een Banshee. Ik bedoelde inderdaad eigenlijk de ZR-350, omdat je hem daar voor het eerst in SA mee ziet rijden, en San Andreas zich vóór GTA3 afspeelt, het is echter later uitgekomen, dus als je het meteen had gekocht bij de releasedate zou je Claude eerst in een Banshee aan zien komen rijden, dat is dus het eerst als je het logisch bekijkt, volgende vraag voor Lance dus. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 En als je Vice City speelt, zie je claude het eerst in een ... Want je ziet claude daar niet!!! hahahaha >>> Door Mark B.: Alleen vragen stellen en beantwoorden a.u.b.<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Hoe kan ik zo dom zijn Sorry Baffie, dan hier wel het goede antwoord: In de Intro van GTAIII komt Claude aanscheuren (bij de bank) in een grijs met witte Banshee. Als je SA speelt, zie je Claude eerst in een ZR 350. Maar dat is niet het goede antwoord, dan is het volgens mij een Banshee. Ik bedoelde inderdaad eigenlijk de ZR-350, omdat je hem daar voor het eerst in SA mee ziet rijden, en San Andreas zich vóór GTA3 afspeelt, het is echter later uitgekomen, dus als je het meteen had gekocht bij de releasedate zou je Claude eerst in een Banshee aan zien komen rijden, dat is dus het eerst als je het logisch bekijkt, volgende vraag voor Lance dus. Ik bedenk dit juist: Claude komt niet aanscheuren met de Banshee, dit is Miguel. Claude was met een andere Cartel en Catelina de bank aan het beroven. Dus is Lance Dance zijn antwoord fout. Bewerkt: 14 augustus 2006 door Svenie Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Weet je dat zeker? Naar mijn weten zit Claude in die Banshee, je ziet Miquel volgensmij niet eens in de openingsscène. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Er komt een Banshee aanrijden met iemand met zwart haar erin. Of dit echt Claude is, kun je niet zeker zeggen. Wat ik wel opvallend zit is dat je het volgende moment hem met een combat shotgun ziet schieten.. Het is aannemelijk dat het inderdaad Claude is maar het is niet 100% zeker, volgens mij kunnen we het maar het beste houden opdat het een Banshee is dan kunnen we verder met de volgende vraag, of Claude nu wel of niet in die Banshee zit kun je nog tijden over discusseren. Reageren
ArticLight Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Die vent in de Banshee is Miguel 100% zeker. Want Claude schakelt de bewakingscamera uit met een shotgun. En de vent in die Banshee draagt een bruin jack, dus moet het miguel wel zijn. Mijn Gta3 is gemold en ik kan het doosje niet meer vinden dus misschien kan iemand een screen maken? Bewerkt: 15 augustus 2006 door ArticLight Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Oké, dat weten we dus niet, in ieder geval mag Svenie of Lance Dance hier de volgende vraag stellen, wie van de twee het eerst is, anders weet ik het ook niet meer. Reageren
ralgeu Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Die vent in de Banshee is Miguel 100% zeker. Want Claude schakelt de bewakingscamera uit met een shotgun. En de vent in die Banshee draagt een bruin jack, dus moet het miguel wel zijn. Mijn Gta3 is gemold en ik kan het doosje niet meer vinden dus misschien kan iemand een screen maken? Nee sorry, ik heb geen screen, daar gaat het filmpje te snel voor, maar wel een ander feit. Zodra je ziet dat Claude wordt neergeschoten door Catalina zie je op de achtergrond een Banshee met Miguel erin (of in ieder geval degene die hem bestuurd). De andere Cartel kan het niet zijn, die rent nog weg. Claude kan het ook niet zijn, die wordt neergeschoten. Dus hij komt het eerst aangescheurd in een ZR-350 Bewerkt: 15 augustus 2006 door ralgeu Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Sorry jongens, maar ik weet 100% zeker dat Claude in die Banshee zit. Ik heb de Intro gister bekeken, screens gemaakt, en 20% ingezoomd met Paint. Ik zal vanmiddag nog een screenshot maken en dan zal ik ook de volgende vraag stellen. Over die ZR-350: - Ten eerste is dit een GTA3 quiz en niet een GTA San Andreas quiz - Ten tweede zie je Claude nooit rijden in die ZR-350. Hij staat er alleen een beetje naast, en als de race daadwerkelijk begint zit er gewoon een ped in die auto. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ach wat maakt het nou toch uit mensen lance dance is gewoon aan de beurt waar slaat dit serieus op?! Volgens mij doen jullie dit alleen voor meer postcount!!! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Het is allemaal een beetje raar, maar ik dacht echt dat dat Claude was in die Banshee, dus niet. Het is toch Miguel, het is een man met zo'n baardje rond zijn mond, en als die Banshee er nog maar net is zie je Claude door een deur heen beuken, dus het kan praktisch niet. Dus had wakkiegeslacht toch het goede antwoord met zijn Enforcer Screenshot: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.