Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Jaja, het zal allemaal wel, maar stel nu maar de volgende vraag, het is intussen wel duidelijk dat Miquel er in zit, dan is het antwoord de Enforcer, stel nu maar gewoon de volgende vraag. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) oke oke mijn vraag is: De naam Leone lijkt natuurlijk veel op de naam Corleone uit het boek en de gelijknamige film 'The Godfather', maar deze naam heeft er nog iets mee te maken wat is dat? PS: Wikipedia doet wonderen Bewerkt: 15 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Even een vraag, is het jouw beleving dat dat er mee te maken is, denk je dat het zo is dat iedereen dat denkt, of is het een algemeen bekend feit? Waarom geef je trouwens al een tip voor dat ook maar iemand een antwoord heeft gegeven? Reageren
Vercetty Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Leone kan verwijzen naar:munteenheid van Sierra Leone: leone (munteenheid) motorfiets merk: Leone (motorfiets) [bewerk] Personen met de naam Leone Sergio Leone, Italiaans filmregisseur dit is alles wat er onder leone valt te vinden, bij mij gaan wonderen niet zo ver edit: de zoon van sergio leone heet: Vincenzo Leone. dit is de man die je moet doden in LCS, ik weet niet of hij in gta3 ook voorkomt en anders heb ik een easter egg 2e edit: hebbes De maffiabazen Salvatore Riina en Bernardo Provenzano werden geboren in Corleone. voornaam: salvertore achternaam: afgeleid van corleone=leone Bewerkt: 15 augustus 2006 door Vercetty Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) jep vercetty het is inderdaad goed de regisseur die de film eerst zou doen heet Leone en de maffiabaas Salvatore Riffii heeft er ook wat mee te maken maar het gaat om die regisseur het staat ook op wikipedia volgende voor jou. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sergio_Leone Bewerkt: 15 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Vercetty Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 okee, nu mijn vraag ik GTA San Andreas doet salvertore leone een uitspraak die hij in gta 3(later in de tijd lijn) niet na komt en daardoor loopt alles mis voor hem wat was de uitspraak die hij niet na kwam? Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hij zegt dat CJ dood is/gaat, in GTA3 zie je hier niks van terug. Of is dit zoiets van "nee, dat bedoelde ik niet"? Reageren
Vercetty Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) nee, dat bedoelde ik niet je ziet in gta3 overduidelijk dat ie het geschonden heeft en hij heeft het ook heel goed gevoeld na een bepaalde missie. tip: vanaf de eerste missie dat je iets voor hem doet schend ie het Bewerkt: 15 augustus 2006 door Vercetty Reageren
Baffie Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Die "bepaalde missie" zal dus wel Sayanore Salvatore zijn. Maar wat voor uitspraak hij doet kan je niet weten, dit is een GTA3 Quiz, hoe kunnen we dan vragen beantwoorden waar je San Andreas voor moet hebben? Reageren
Vercetty Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) je hebt wel gelijk dat je er SanAn voor nodig hebt, maar je kan het op wikigta vinden. je hoeft echter niet te zoeken onder personage's of zo, maar het staat iets meer "verborgen" onder een ander onderwerp er staat ook bij dat salvertore zweert van nu af aan..., dus het staat er wel duidelijk:Y Bewerkt: 16 augustus 2006 door Vercetty Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Nadat CJ Caligula's leegrooft, zweert Salvatore nooit meer een buitenstaander te vertrouwen, dus iemand die niet bij de Leone's hoort. In GTA3 doet hij dat dus wel weer door Claude in dienst te nemen, wat hem uiteidenlijk fataal wordt omdat Claude hem ombrengt. Reageren
Vercetty Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 helemaal goed. jouw beurt lance Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 hij heeft het al eerder geschonden door toni cipriani in vertrouwen te nemen dit was ook een buitenstaander eigenlijk Reageren
Vercetty Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 nee, want toni hoorde altijd al bij de leone's, zijn vader was er ook al een en hij is made-man geworden Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Noem alle missies in GTA3 waarin je met de Forelli's te maken krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.