Jump to content

GTA III Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Jaja, het zal allemaal wel, maar stel nu maar de volgende vraag, het is intussen wel duidelijk dat Miquel er in zit, dan is het antwoord de Enforcer, stel nu maar gewoon de volgende vraag.

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

271

• Mark B.

237

• Flitskikker

218

• Dotz

216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

oke oke mijn vraag is:

De naam Leone lijkt natuurlijk veel op de naam Corleone uit het boek en de gelijknamige film 'The Godfather', maar deze naam heeft er nog iets mee te maken wat is dat?

PS: Wikipedia doet wonderen

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Even een vraag, is het jouw beleving dat dat er mee te maken is, denk je dat het zo is dat iedereen dat denkt, of is het een algemeen bekend feit?

Waarom geef je trouwens al een tip voor dat ook maar iemand een antwoord heeft gegeven?

Leone kan verwijzen naar:

munteenheid van Sierra Leone: leone (munteenheid)

motorfiets merk: Leone (motorfiets)

[bewerk]

Personen met de naam Leone

Sergio Leone, Italiaans filmregisseur

dit is alles wat er onder leone valt te vinden, bij mij gaan wonderen niet zo ver :duh:

edit: de zoon van sergio leone heet: Vincenzo Leone. dit is de man die je moet doden in LCS, ik weet niet of hij in gta3 ook voorkomt en anders heb ik een easter egg :puh:

2e edit: hebbes

De maffiabazen Salvatore Riina en Bernardo Provenzano werden geboren in Corleone.

voornaam: salvertore

achternaam: afgeleid van corleone=leone

Bewerkt: door Vercetty
Geplaatst:

okee, nu mijn vraag :puh:

ik GTA San Andreas doet salvertore leone een uitspraak die hij in gta 3(later in de tijd lijn) niet na komt en daardoor loopt alles mis voor hem

wat was de uitspraak die hij niet na kwam?

nee, dat bedoelde ik niet :puh:

je ziet in gta3 overduidelijk dat ie het geschonden heeft en hij heeft het ook heel goed gevoeld na een bepaalde missie.

tip: vanaf de eerste missie dat je iets voor hem doet schend ie het

Geplaatst:

Die "bepaalde missie" zal dus wel Sayanore Salvatore zijn. Maar wat voor uitspraak hij doet kan je niet weten, dit is een GTA3 Quiz, hoe kunnen we dan vragen beantwoorden waar je San Andreas voor moet hebben?

je hebt wel gelijk dat je er SanAn :-( voor nodig hebt, maar je kan het op wikigta vinden. je hoeft echter niet te zoeken onder personage's of zo, maar het staat iets meer "verborgen" onder een ander onderwerp :puh:

er staat ook bij dat salvertore zweert van nu af aan..., dus het staat er wel duidelijk:Y

Geplaatst:

Nadat CJ Caligula's leegrooft, zweert Salvatore nooit meer een buitenstaander te vertrouwen, dus iemand die niet bij de Leone's hoort.

In GTA3 doet hij dat dus wel weer door Claude in dienst te nemen, wat hem uiteidenlijk fataal wordt omdat Claude hem ombrengt.

Geplaatst:

hij heeft het al eerder geschonden door toni cipriani in vertrouwen te nemen dit was ook een buitenstaander eigenlijk :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...