Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik lees ALLES wat er gepost wordt op een dag hier :puh: .......de nieuwe vraag luidt als volgt:

Aan het begin van GTAIII (als je dus nog geen enkele missie gedaan hebt) kun je toch alvast op zoek gaan naar de hidden packages. Het is ook mogelijk om vanaf de kapotte Callahan Bridge naar het volgende eiland te springen om daar verder te zoeken. Hoeveel hidden packages kun je verzamelen in dit eerste deel van het spel (dus zonder dat alle 3 de eilanden zijn vrijgegeven)? Van de 100 die er zijn kun je ze namelijk niet allemaal al pakken......

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, allemaal niet goed....we hebben het dus over alle 3 de eilanden waar je kunt rondlopen op zoek naar die dingen...hoeveel HP's kun je verzamelen zónder dat de 3 eilanden door de storyline te volgen zijn vrijgespeeld. Als je dus direct na de eerste missie aan de gang gaat kun je er maximaal .. vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees ALLES wat er gepost wordt op een dag hier :puh: .......de nieuwe vraag luidt als volgt:

Aan het begin van GTAIII (als je dus nog geen enkele missie gedaan hebt) kun je toch alvast op zoek gaan naar de hidden packages. Het is ook mogelijk om vanaf de kapotte Callahan Bridge naar het volgende eiland te springen om daar verder te zoeken. Hoeveel hidden packages kun je verzamelen in dit eerste deel van het spel (dus zonder dat alle 3 de eilanden zijn vrijgegeven)? Van de 100 die er zijn kun je ze namelijk niet allemaal al pakken......

Hmmm, leuke vraag, eindelijk weer één waar ik flink over na moet denken...:puh:

Ik heb zelf ooit eens geprobeerd om alle Hidden Packages te verzamelen zonder al naar alle eilanden te komen, en ik ben op 99 uitgekomen: De Hidden Package bovenin de brug van Staunton Island naar Shoreside Vale kun je nog niet pakken, omdat het mechanisme van de brug nog niet werkt. Ik dacht eerder ook altijd dat de Hidden Package in de metro op Portland ook nog niet te krijgen was, omdat die achter een hek zit. Maar die kan wel worden gepakt door vanaf de metro van Staunton Island naar die van Portland te gaan en daar de Hidden Package te pakken.

Ik ga dus voor 99 Hidden Packages :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: NandroDavids :klap:

Helemaal correct. Inderdaad is de enige HP die je niet kunt pakken die op de brug. Die wordt pas bereikbaar als je toegang krijgt tot Shoreside Vale (en de brug dus hersteld is). Mijn complimenten :Y

Als je al wel toegang hebt tot Shoreside Vale, kan je dan ook in een Dodo, want dan kan je hem wel pakken door met de Dodo (hoe moeilijk het ook is) op de brug te landen en hem zo te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: NandroDavids :klap:

Helemaal correct. Inderdaad is de enige HP die je niet kunt pakken die op de brug. Die wordt pas bereikbaar als je toegang krijgt tot Shoreside Vale (en de brug dus hersteld is). Mijn complimenten :Y

Fout. Je kunt hem wel pakken als je over de Callahan Bridge springt als hij nog stuk is en je met de tunnel naar SSV gaat en een Dodo neemt. Met wat moeite kun je bij het verhoogde gedeelte komen met de Dodo en hem pakken.

shit, spuit elf...

Bewerkt: door DeRCT
Link to comment
Delen op andere websites

:klap: NandroDavids :klap:

Helemaal correct. Inderdaad is de enige HP die je niet kunt pakken die op de brug. Die wordt pas bereikbaar als je toegang krijgt tot Shoreside Vale (en de brug dus hersteld is). Mijn complimenten :Y

Als je al wel toegang hebt tot Shoreside Vale, kan je dan ook in een Dodo, want dan kan je hem wel pakken door met de Dodo (hoe moeilijk het ook is) op de brug te landen en hem zo te pakken.

Ik twijfelde al over die mogelijkheid toen ik het antwoord postte...

In theorie lijkt het dus inderdaad mogelijk om alle 100 Hidden Packages vanaf het begin al te krijgen, en dat zou betekenen dat niet ik, maar Baffie de volgende vraag mag stellen....ik laat de beslissing over aan GTA-Sheep.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...