Dx11 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 portland community clinic (portland view-portland)carsons general hospital ( rockford-staunton island) dormatron( pike creek- shoreside vale) je zegt excact tzelfde als mij Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 - 8-Ball- Toni Cipriani - Ray Machowski - Misty - Mickey Hamfist - Ma Cipriani - Luigi Goterelli - Joey Leone - Donald Love - D-Ice - Claude - El Burro - King Courtney En die gast die in de missies van Marty Chonks zijn bedrijf overneemt in de missie "Her Lover" die gast heet carl en die heb ik vermoord... Reageren
GTAVC Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Naam Sweeney General Hospital Portland straat Portland View Naam Carson General Hospital eiland Staunton Island straat Torrington Naam Hope Medical College eiland Shoreside Vale straat Pice Creek Reageren
ralgeu Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Neej, sorry niet goed Bewerkt: 22 augustus 2006 door ralgeu Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 tis wel heel raar want alles wat ik zij komt van rockstar.com dus moet wel goed zijn. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 dan MOET delanoll het wel goed hebben, hij heeft het van rock* maar hij kan dat ook gewoon zeggen om aan de beurt te komen Reageren
ArticLight Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) dan MOET delanoll het wel goed hebben, hij heeft het van rock* maar hij kan dat ook gewoon zeggen om aan de beurt te komen wat is dat nu weer voor een onzinnige post? In de officiele gta3 site zitten nog een hoop foutjes. Misschien heeft hij de bordjes bij de ziekenhuizen ingame wel bekeken. sorry voor de spam Bewerkt: 22 augustus 2006 door ArticLight Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 kijk zelf maar: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3/flash/main.html klik op een eiland en hou de muis boven een ziekenhuis, dan zie je de naam, die heb ik opgeschreven, ps je moet wel macromedia flashplayer hebben om dit te zien. Reageren
GTAVC Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Maar als jij het van de rockstar site heb snap ik niet dat het niet goed is Reageren
big brunelli Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Maar als jij het van de rockstar site heb snap ik niet dat het niet goed is ik ook nie Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 nou ralgue, hoe zit dat nou? Reageren
ralgeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Pak het boekje er maar eens bij, of rij naar Shorside Vale. Dormatron is een (platisch chirurgie) praktijk. Waarom gebruiken jullie trouwens de website? Alle vragen moeten toch ingame te vinden zijn. Zoek maar goed zou ik zeggen! Bewerkt: 23 augustus 2006 door ralgeu Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Sweeney general hospital, portland view, portland. Carson general hospital, rockford, staunton. Hope medical college, pike creek shoreside vale. eindelijk Bewerkt: 23 augustus 2006 door Delanoll Reageren
ralgeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Neej, bijna goed, maar hoe kom jij aan torrington??? Bewerkt: 23 augustus 2006 door ralgeu Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) OKE ik weet een leuke, niet moelijk, staat op de officiele site oa. Welke auto was oorspronkelijk "de stuiterende auto"? dus niet de yardie lobo. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Delanoll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.