ralgeu Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Dat is de ................... Maar sorry, voor mijn grove fout. Een beetje gedoe, maar we zijn er nu uit. Maar er zaten toch 4 minuten tussen. Oké, ik haal hem wel weg. Bewerkt: 23 augustus 2006 door ralgeu Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) je hebt wel heel snel een antwoord kan je t niet ff weghalen zodat de rest ook nog een beetje mee kan doen tis trouwens wel goed maarja miss ist leuker als er nu iemand anders aan de beurt komt... dankje! das aardig, nou k ga dr vandoor k ben moe en k moet nog 3 vakken hw maken dus ik hoop dat dit niet weer gelijk snel word geraden welterusten ok hier de vraag nog maar een keer zodat die weer onderaan staat: Welke auto was oorspronkelijk "de stuiterende auto"? dus niet de yardie lobo Bewerkt: 23 augustus 2006 door Delanoll Reageren
Svenie Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Een blauwe Esperanto. Deze stond normaal bij het benzinestation in Portland. Bewerkt: 24 augustus 2006 door Svenie Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 waarom weten julie alles zo snel maarja jij bent dus svenie Reageren
Svenie Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Met welke voertuigen moet je zeker gereden hebben, als je GTA III 100% hebt uitgespeeld ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 elk voertuig behalve de rhino Reageren
Svenie Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Fout! Als de volgende fout is, dan geef ik een tip. Reageren
Baffie Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Zó snel al? Wat een onzin. Even kijken, ik neem aan dat je de importvoertuigen wel als gereden wilt zien, je kunt ze er ook naar toe duwen door er tegenaan te lopen natuurlijk, maar ik denk dat je die wel meetelt. Dan heb je sowieso deze allemaal al: Securicar Moonbeam Coach Flatbed Linerunner Thrashmaster Patriot Mr Whoopee Blista Mule Yankee Bobcat Dodo Bus Rumpo Pony Police Enforcer FBI Car Barracks OL Rhino Ambulance Fire Truck Sentinel Cheetah Banshee Idaho Infernus Taxi Kuruma Stretch Perennial Stinger Manana Landstalker Stallion BF Injection Cabbie Esperanto Verder moet je nog in de volgende gangcars rijden om het spel uit te spelen: Yakuza Stinger Diablo Stallion Cartel Cruiser Triad Fish Van Manana (Corpse) Yardie Lobo Dat zijn ze dan zo ongeveer. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Met welke voertuigen moet je zeker gereden hebben, als je GTA III 100% hebt uitgespeeld ? Zó snel al? Wat een onzin.Even kijken, ik neem aan dat je de importvoertuigen wel als gereden wilt zien, je kunt ze er ook naar toe duwen door er tegenaan te lopen natuurlijk, maar ik denk dat je die wel meetelt. Dan heb je sowieso deze allemaal al: Securicar Moonbeam Coach Flatbed Linerunner Thrashmaster Patriot Mr Whoopee Blista Mule Yankee Bobcat Dodo Bus Rumpo Pony Police Enforcer FBI Car Barracks OL Rhino Ambulance Fire Truck Sentinel Cheetah Banshee Idaho Infernus Taxi Kuruma Stretch Perennial Stinger Manana Landstalker Stallion BF Injection Cabbie Esperanto Verder moet je nog in de volgende gangcars rijden om het spel uit te spelen: Yakuza Stinger Diablo Stallion Cartel Cruiser Triad Fish Van Manana (Corpse) Yardie Lobo Dat zijn ze dan zo ongeveer. Er ontbreekt nog één voertuig in Baffie's lijst, maar daarmee hoef je niet te 'rijden', wat wel in Svenie's vraag staat. Ik heb het over de Reefer, waarmee je in de missie 'Last Requests' samen met Asuka Kasen en Maria Latore naar Staunton Island moet varen. Maar ik twijfel dus of deze binnen het antwoord van Svenie's vraag valt... Edit @ Baffie hieronder: Vandaar dus ook mijn twijfel... Reageren
Baffie Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Dan moet de Predator ook, maar dat zijn vaartuigen, geen voertuigen. Reageren
Svenie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Vaartuigen telde ik inderdaad niet mee. De volgende is dus voor Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Oké: Waarom vermoordt Catalina Miguel wanneer ze Maria Latore ontvoert? Je moet het antwoord citeren. Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Catalina: Hey let's get this outta here. God knows what it is but he seems to want it badly enough so it must be worth something.[the main character jumps out the lift, fires into the air, and holds them at gunpoint] Miguel: Who the heck! Catalina: YOU! Miguel: Take it easy amigo, De Nada! De Nada! Catalina: YOU, I left you pouring your heart out into the gutter. Miguel: Hey don't shot amigo. No problem we all friends here, take it. [Miguel put down the suitcase and backs away] Catalina: Don't be such a pussy! Miguel: We got no choice baby! Catalina: You always got a choice you dumb bastard. [Catalina shoots Miguel in the back, merely injuring him, then jumps off the building. The main character looks over and sees a large pile of boxes] Miguel: I'm sorry about the crazy bitch, they're all the same, por favor. [Asuka appears out of nowhere] Asuka Kasen: So the whore got away. But you've done me a favor you're not the only one that has a score to settle with the Columbians. This worm killed my brother. Miguel: I've never killed no Yakuza! Asuka Kasen: LIAR! We all saw the Cartel assassin. We're going to hunt down and kill all you Columbian dogs! [Asuka starts hitting Miguel with her stick] Asuka Kasen: I'll be operating on our little friend here to extract information and a little pleasure. You, drop by later, I'm sure I'll require your services. Miguel: Please amigo, don't leave me with her, she psycho chica! Amigo? Hey AMEEEGO!... Aiiieeeeaaargghh! gokje: "Catalina: Don't be such a pussy!" Reageren
Baffie Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Nee, fout, dit gaat over het moment dat ze hem neerschiet, later vermoordt ze hem ook, dat is nu nog niet. Daarom reken ik dit antwoord fout. Reageren
GTAVC Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Claude komt ze op het spoor catalina springt van het gebuow als ze migeul neergschoten heeft (jammer genoeg overleeft ze dat) asuka bind migeul vast en martelt hemom informatie los te krijgen over de Colombian Cartel uiteindelijk vermoord de Colombian hem zodat hij niet nog meer informatie vrijgeeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.