Proximitus Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 dat is goed, VforV, jij mag de volgende vraag stellen Reageren
VforV Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Hoeveel unsolid auto's bevinden er zich in Ghost Town? Noem hierbij de namen van de voertuigen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 1 Mr. Wongs, 2 Securicars, en 1 Banshee meen ik maar die laatste weet ik niet zeker. Reageren
VforV Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) 1 Mr. Wongs, 2 Securicars, en 1 Banshee meen ik maar die laatste weet ik niet zeker. Die laatste is inderdaad fout . --- Oké, nieuwe vraag.Van wie krijg je het SaveHouse op Staunton Island aangeboden? Wie heeft gezegd dat je een nieuwe vraag mag stellen? Deze is nog niet goedgekeurd. Graag even correct beantwoorden. Anderen mogen natuurlijk ook een kans wagen. Bewerkt: 12 oktober 2006 door VforV Reageren
ArticLight Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Oké, nieuwe vraag. Van wie krijg je het SaveHouse op Staunton Island aangeboden? Sorry, 't spijt me echt ontzettend. Maar 't was inderdaad Asuka voor de nieuwsgierige... Bewerkt: 13 oktober 2006 door ArticLight Reageren
VforV Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Oké, nieuwe vraag.Van wie krijg je het SaveHouse op Staunton Island aangeboden? Asuka toch? Zoals ik al zei, mijn vraag is nog niet correct beantwoord. Eerst mijn bovenstaande vraag (correct) beantwoorden graag. Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 2 securicars, een Mr. Wongs, en een Esperanto Reageren
Mark B. Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Oké, nieuwe vraag. Van wie krijg je het SaveHouse op Staunton Island aangeboden? Asuka toch? Zoals ik al zei, mijn vraag is nog niet correct beantwoord. Eerst mijn bovenstaande vraag (correct) beantwoorden graag. Is het antwoord 8-Ball? Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Het is wachten op VforV voor het goede antwoord, dan pas mag er een nieuwe vraag worden gesteld. Reageren
VforV Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) 2 securicars, een Mr. Wongs, en een Esperanto Dat wou ik horen . Jouw beurt, Proximitus. Bewerkt: 13 oktober 2006 door VforV Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 ok, volgende vraag: Wie is je Allereerste opdrachtgever? Reageren
ArticLight Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ehmm....tja, dat ligt er aan. Je kunt 8-ball zeggen omdat hij je de schuilplaats vertelt, maar het zou ook Luigi kunnen zijn. 't Is net hoe je het bekijkt, de ene zegt een 8-ball en de ander Luigi. Reageren
M4X Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 8-Ball, dat je hem vanaf de brug naar de schuilplaats brengt is een echte missie (give me the liberty). Reageren
Bassiej Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 ik denk luigi omdat je voor 8ball niet echt een opdracht hoeft te doen, hij brengt je alleen naar je schuilplaats en verwisselt van kleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.