Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

John278 heeft het goed. "Give me liberty" is wel degelijk een missie en je als je dood gaat, begin je weer overnieuw met de missie. je kunt hem niet skippen. en aangezien je het van 8-ball moet doen, is 8-ball de allereerste opdrachtgever.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij schuilt in de toiletten van Belville Park omdat hij bang is dat zijn corrupte zaakjes worden opgemerkt door de CIA. Nadat hij is opgemerkt door de CIA vlucht hij met hulp van Claude naar Miami.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria?
...so he was offering you to the Cartel to make a deal.
Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. :Y

Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee....:clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria?
...so he was offering you to the Cartel to make a deal.
Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. :Y

Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee....:clown:

Ik heb geen problemen met het gebruiken van WikiGta :Y . Ik kon zelf niet echt op een moeilijke vraag komen. Het antwoord is trouwens goed. NandroDavids mag de volgende vraag stellen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria?
...so he was offering you to the Cartel to make a deal.
Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. :Y

Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee....:clown:

Ik heb geen problemen met het gebruiken van WikiGta :Y . Ik kon zelf niet echt op een moeilijke vraag komen. Het antwoord is trouwens goed. NandroDavids mag de volgende vraag stellen. :cya:

Ok, hier is de volgende vraag....nou ja, niet echt een vraag, maar dat lijkt me geen probleem.

Noem minstens 2 missies die de opzet van een Rampage hebben. (Dus binnen een bepaalde tijd een bepaald aantal gangmembers vermoorden...)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je S.W.A.T wil laten weten dat hij de volgende is voor de quiz, kun je hem beter een pm sturen. als hij in dit topic al niet leest om te zien of hij al aan de beurt is, zal hij die post van jou ook nooit zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...