Proximitus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 John278 heeft het goed. "Give me liberty" is wel degelijk een missie en je als je dood gaat, begin je weer overnieuw met de missie. je kunt hem niet skippen. en aangezien je het van 8-ball moet doen, is 8-ball de allereerste opdrachtgever. Reageren
M4X Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ok, volgende vraag: Waar schuilt Ray Machowski en waarom schuilt hij daar? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Hij schuilt in de toiletten van Belville Park omdat hij bang is dat zijn corrupte zaakjes worden opgemerkt door de CIA. Nadat hij is opgemerkt door de CIA vlucht hij met hulp van Claude naar Miami. Reageren
M4X Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Goed! Het woord aan jouw Colonel Cortez Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria? ...so he was offering you to the Cartel to make a deal.Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee.... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria? ...so he was offering you to the Cartel to make a deal.Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee.... Ik heb geen problemen met het gebruiken van WikiGta . Ik kon zelf niet echt op een moeilijke vraag komen. Het antwoord is trouwens goed. NandroDavids mag de volgende vraag stellen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Waarom wil Salvatore Claude uit de weg ruimen volgens Maria? ...so he was offering you to the Cartel to make a deal.Salvatore wil Claude dus vermoorden om een deal te maken met de Colombian Cartel. Bron: WikiGTA. Nu kun je natuurlijk zeggen dat het laf is dat ik dat op WikiGTA op zoek, maar die pagina heb ik zelf geschreven, dus ik heb er dit keer geen problemen mee.... Ik heb geen problemen met het gebruiken van WikiGta . Ik kon zelf niet echt op een moeilijke vraag komen. Het antwoord is trouwens goed. NandroDavids mag de volgende vraag stellen. Ok, hier is de volgende vraag....nou ja, niet echt een vraag, maar dat lijkt me geen probleem.Noem minstens 2 missies die de opzet van een Rampage hebben. (Dus binnen een bepaalde tijd een bepaald aantal gangmembers vermoorden...) Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Trial by fire en Uzi Ryder. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Trial by fire en Uzi Ryder. Helemaal correct! Volgende vraag voor jou, S.W.A.T. Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Als je S.W.A.T wil laten weten dat hij de volgende is voor de quiz, kun je hem beter een pm sturen. als hij in dit topic al niet leest om te zien of hij al aan de beurt is, zal hij die post van jou ook nooit zien Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik doe maar een vraag want S.W.A.T. geeft geen antwoord. Mijn vraag luidt: Hoeveel gangwars komen er in het gehele spel voor en na welke missie worden ze zeg maar 'geactiveerd.' Reageren
Proximitus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Gewoon rustig wachten tot S.W.A.T een vraag stelt, ik heb hem al een pm gestuurd dat hij aan de buurt is.. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Sorry dat ik zo laat reageer ik heb heel erg veel werk van school dus heb haast geen tijd om te internetten. De vraag luid: Welke gangs hebben de pest aan jou en na welke missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.