Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

Volgensmij zijn dit ze allemaal:

- De Triads, na ''farewell chunky lee chong''

- De Leones, na ''last request''

- De Colombian Cartel, na ''bomb da base act 2''

- De Diablo's, na ''Uzi Rider'' (als je deze zijmissie niet hebt gehaald heb je dus peace met ze)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgensmij zijn dit ze allemaal:

- De Triads, na ''farewell chunky lee chong''

- De Leones, na ''last request''

- De Colombian Cartel, na ''bomb da base act 2''

- De Diablo's, na ''Uzi Rider'' (als je deze zijmissie niet hebt gehaald heb je dus peace met ze)

- De Yardies, na "Kingdome Come"

En je kunt zeggen dat je altijd al ruzie met de Cartel hebt omdat het spel zo geprogrammeerd is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welk nummer moet je bellen voor 8-Ball's Bomb Shop?

555-8-BALL

:Y

Klopt helemaal! Volgende vraag voor jou!

Bewijs:

8balllogojm2.png

Altijd lastig om een beetje een moeilijke vraag te bedenken, want er zijn al zoveel gesteld, maar ik doe nog maar weer eens een poging:

Welk radiostation heeft haar kantoor vlakbij je hide-out op Portland gevestigd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is Head Radio, ook meteen het enigste radio station waar een gebouw van in het spel zit . Ik weet deze informatie uit LCS maar ik ga er maar van uit dat het er in GTA3 ook nog staat. Zie mijn kaartje om te zien hoe het er uit ziet.

screenshot2928th3.png

Hier sta ik voor het gebouw van Head Radio.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is Head Radio...
Ik had het inderdaad over het gebouw van Head Radio; de volgende vraag mag jij dus stellen :Y
...ook meteen het enigste radio station waar een gebouw van is.
Je had dan misschien wel goed dat het gebouw van Head Radio dichtbij je hide-out op Portland staat, maar deze opmerking van je klopt niet: Op Staunton Island staat ook nog een gebouw van Lips 106. Maar dat maakt niet zoveel uit, want daar ging de vraag natuurlijk niet over...:clown:

De volgende vraag mag dus gesteld worden door Advancegta.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet heel weinig van GTA3 dus het is wel een hele makkelijke vraag. In welke missie maak je voor het eerst gebruik van Pay 'N Spray? En hoevveel kost het die keer? En van wie krijg je deze missie opgedragen?

Edit @Hieronder : Volgens mij kost het normaal $100 maar dat was de vraag niet , de rest van je antwoorden zijn goed de volgende vraag is voor jou.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Spank is een groot probleem in Liberty City , het is drugs!

Dit zegt wikigta:

SPANK is een bepaald soort drug dat verspreid wordt door voornamelijk de Colombian Cartel, maar soms ook door andere gangs, zoals de Triads en de Yardies, in Grand Theft Auto III. De andere gangs proberen de distributie van SPANK tegen te gaan omdat het hun eigen zaken in gevaar brengt. SPANK vindt gretige aftrek bij de bevolking van Liberty City. Gedurende het spel kom je verschillende gevolgen tegen van de verspreiding van het verdovende middel, zoals een verslaafde op Chatterbox.

Salvatore Leone komt erachter dat er SPANK geproduceerd wordt op een vervallen schip dat aanligt in Portland Docks, en draagt Claude op het schip te vernietigen met hulp van 8 Ball.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...