M4X Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Klopt, de volgende vraag is voor jouw Advancegta Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Het duurde wat langer want het was me even ontschoten met het gedoe rondom de release van Vice City Stories. De volgende vraag luidt: Waar in GTA3 bevind zich een WC waar je ook in kan gaan en ook een aantal keer een missie krijgt voorgedragen. Edit: Voor hieronder, je antwoord is goed! Volgende vraag is voor jou. Bewerkt: 3 november 2006 door Advancegta Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) In Belville Park op Staunton Island. Je krijgt daar opdrachten van Ray Machowski Oké, dan hier mijn vraag, niet zo moeilijk.. Welke opdrachtgever moet je in een missie vermoorden en het moet lijken alsof ... de schuld heeft. antwood bestaat uit De naam van de opdrachtgever en degene die de schuld zou moeten krijgen Bewerkt: 3 november 2006 door Bassiej26 Reageren
M4X Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Je moet Kenji Kasen vermoorden, en de Colombian Cartel zou hiervan de schuld moeten krijgen Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Je moet Kenji Kasen vermoorden, en de Colombian Cartel zou hiervan de schuld moeten krijgen dit antwoord is goed! Je mag de volgende vraag stellen Reageren
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ok, de vraag is: Wie of wat red je in de laatste missie van het spel? En wat gebeurt er als het beeld zwart wordt (misschien) met dat ding of die persoon? Reageren
Juju Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Je redt Maria. En als het beeld zwart word, schiet je haar neer . Reageren
M4X Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Misschien is het een grap . Maar het klopt wel, de volgende vraag is voor jouw Juju Reageren
Juju Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Sorry dat ik niet meer reageerde, maar onze PC ligt er helemaal uit, ik zit nu op school . De nieuwe vraag: Welke auto's (alleen auto's) vind je in GTA San Andreas ook nog? Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Als ik alleen op de naam af ga zijn het: Ambulance Banshee BF Injection Bobcat Bus Cabbie Cheetah Coach Esperanto Fire Truck Flatbed Infernus Landstalker Linerunner Manana Moonbeam Mr Whoopee Mule Patriot Perrenial Police Pony Rumpo Sentinel Stallion Stretch Taxi Trashmaster Yankee Reageren
Juju Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Sorry dat ik niet meer had gereageerd, maar me PC is vandaag gemaakt. @Bassiej: Helemaal goed , Yo' turn. Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Sorry voor het laat zijn met de vraag maar ik was het topic vergeten.. Het was Mark B. die mij aan dit topic herinnerde, dank daarvoor . Dan nu mijn vraag: Tijdens/na welke 2 missies van de Storyline kun je een kogelvrije wagen krijgen. Ik wil graag een aantal dingen weten: Na/Tijdens welke missies en wie is/zijn de opdrachtgever(s)? Hoe heet de wagen? Ik heb het niet over gebruik van cheats of mods. Gebruik de onderstaande BBCode: Mijn antwoord: [b]Tijdens/Na de missie: [/b] [b]Van Opdrachtgever: [/b] [b]Welke wagen: [/b] [b]Tijdens/Na de missie: [/b] [b]Van Opdrachtgever: [/b] [b]Welke wagen: [/b] Reageren
Baffie Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Mijn antwoord: Tijdens/Na de missie: Arms Shortage Van Opdrachtgever: Ray Machowski Welke wagen: Barracks OL Tijdens/Na de missie: Marked Man Van Opdrachtgever: Ray Machowski Welke wagen: Patriot Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) Mijn antwoord: Tijdens/Na de missie: Marked Man Van Opdrachtgever: Ray Machowski Welke wagen: Patriot Tijdens/Na de missie: Van Heist Van Opdrachtgever: Joey Leone Welke wagen: Securicar Edit: ik weet zeker dat die voorkomt Bassiej26. Er komen in zes missies kogelvrije voertuigen voor. Sommige makkelijk te bemachtigen andere erg moeilijk. Maar Baffie's antwoord is helemaal goed en eerder. Bewerkt: 1 december 2006 door HerrieM Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Mijn antwoord:Tijdens/Na de missie: Arms Shortage Van Opdrachtgever: Ray Machowski Welke wagen: Barracks OL Tijdens/Na de missie: Marked Man Van Opdrachtgever: Ray Machowski Welke wagen: Patriot Dat is helemaal goed en je was de eerste dus Baffie, aan jou de volgende. Mijn antwoord:Tijdens/Na de missie: Marked Man Van Opdrachtgever: Ray Machowski Welke wagen: Patriot Tijdens/Na de missie: Van Heist Van Opdrachtgever: Joey Leone Welke wagen: Securicar Ik weet niet zeker of in de missie Van Heist ook een kogelvrije Securicar voorkomt, ik geloof van wel, maar helaas was Baffie iets eerder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.