Jump to content

GTA III Quiz


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    271

  • Mark B.

    237

  • Flitskikker

    218

  • Dotz

    216

Top Posters In This Topic

Posted Images

Versta je onder "missies" ook de overige dingen zoals de Vigilante, Parademic, Firefighter etc? Als je deze niet mee telt en dus alleen van de hoofd- en zijmissies uitgaat, zijn dit er 73. Er zijn namelijk 48 hoofdmissies en 25 zijmissies, bij elkaar opgeteld zijn dit dus 73 missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Versta je onder "missies" ook de overige dingen zoals de Vigilante, Parademic, Firefighter etc? Als je deze niet mee telt en dus alleen van de hoofd- en zijmissies uitgaat, zijn dit er 73. Er zijn namelijk 48 hoofdmissies en 25 zijmissies, bij elkaar opgeteld zijn dit dus 73 missies.

Ik bedoelde alleen de hoofd-en zijmissies, en jou antwoord - 73 - is natuurlijk goed!

Volgende voor jou Bling!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor mijn late reactie, ik was dit topic uit het oog verloren. Bedankt Bassiej26 dat je me eraan liet herinneren door een PB te sturen. Maarja, hier volgt de volgende vraag: Welke personages gaan er allemaal in het verhaal dood, maar wordt niet veroorzaakt door Claude's toedoen? Ik wil weten welke personages dit zijn, en in welke missie dit gebeurt.

@ Bericht hieronder: Klopt, je mag de volgende vraag stellen. :Y

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

In ''Her Lover'' van Marty Chonks.

In S.A.M., Asuka en Miguel.

Dank U

Oké, ik zal eens een makkelijke doen, omdat ik geen tijd heb om een moeilijke te verzinnen....

Welk personage heb je altijd ondertiteling nodig om hem normaal te kunnen verstaan??(Denk aan accent, woordenschat, uitspraak enz.)

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

In ''Her Lover'' van Marty Chonks.

In S.A.M., Asuka en Miguel.

Dank U

Oké, ik zal eens een makkelijke doen, omdat ik geen tijd heb om een moeilijke te verzinnen....

Welk personage heb je altijd ondertiteling nodig om hem normaal te kunnen verstaan??(Denk aan accent, woordenschat, uitspraak enz.)

Dit is volgensmij Chico, de drugsdealer van Maria Latore.

Link to comment
Delen op andere websites

king courtney

Deze is goed. Bij Chico kun je het nog wel verstaan, en bij Kenji ook wel. Maar als je kijkt naar King Courtney dan heb je echt ondertiteling nodig door zijn rare accent....

Jij bent Neo......

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...