Jump to content

Vraagje over Steam

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen van het GTA forum!

Ik heb een probleempje met mijn game(s) van GTAIV. Ik heb GTAIV gekocht met steam. Dit is allemaal prima gegaan.

Maar nu heb ik EFLC erbij gehaald, alleen dit keer in de winkel. Dit deed ik toch omdat ik de map van Liberty City miste zoals ik die met GTA SA had. Ook is het altijd nice om een extra doosje aan je gamecollectie toe te voegen naar mijn mening. ^_^

Wat ik nu graag zou willen weten is of het mogelijk is om mijn versie van EFLC over te zetten naar mijn steam account, zodat ik niet constant het doosje hoef mee te nemen voor het gamen. Ik speel het namelijk op mijn laptop en ook als ik wegben moet ik even mijn dagelijkse portie GTA gehad hebben. :cab:

Als dit mogelijk is, hoe moet dit dan? Het zou super zijn als iemand mij hiermee kan helpen.

Groeten, Houstyn :cya:

Geplaatst:

Nee, dat kan niet. Je kan het wel als een Niet-Steam spel toevoegen, maar dan heb je alsnog de CD nodig :)

Dat is vrij vervelend.. :-(

Bedankt voor je reply! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...