Sammie_GTA Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Hallo, Ik wil in VB iets laten uitvoeren (een .exe), maar ik wil geen standaard locatie. Ik wil dus dat mijn programma de .exe uitvoer, waar die ook staat. Niet op een vaste locatie. Alvast bedankt! Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Je kan indien het programma geïnstalleerd werd of de locatie opslaagt deze ophalen in het register. Als deze er niet aanwezig is kan je de gebruiker vragen voor de PATH en deze in het register opslaan voor later. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2012 En hoe haal je de locatie op in het register? (Voor het eerst in drie jaar dat ik VB gebruik ) Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 september 2012 Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Er zijn vast wel classes te vinden op het internet welke jou de benodigde functies geven. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2012 Gevonden! Bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.