vice Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 (bewerkt) | Lijkt opgelost | Hey, Ik zit met een vervelend probleem, en ik zou niet weten hoe ik het kan oplossen. Ik heb namelijk (sinds vandaag) dat als ik op eender welke website ga waar advertenties zijn, dat ik dan bijna iedere keer als ik een pagina daarop laad de volgende melding krijg: Ik heb al geprobeert te scannen met malwarebytes in veilige modus, maar dat heeft niets opgelevert, want zoals je ziet BLOKKEERT avast het. De (mogelijke) malware raakt dus niet binnen, maar ik krijg hierdoor wel om de 15 seconden ofzo dat scherm te zien. Note trouwens dat ik geen toolbar van Zynga geïnstalleerd heb, ofwel kan ik hem nergens vinden. Ook heb ik dit probleem in zowel GC, Firefox als in IE. Ik heb een oplossing gevonden, al is dit natuurlijk geen goede oplossing: als ik in ad-blocker de ads van websites weer blokkeer, dan krijg ik dit niet meer. Het ligt dus aan de advertenties, maar mijn vragen zijn nu: 1. Zijn er nog mensen (met Avast?) die hier last van hebben 2. Is het misschien mogelijk om in Avast de meldingen ivm een bepaalde blokkade van een website 'onzichtbaar' te maken? Alvast bedankt (indien nodig kan ik ook de volledige geblokkeerde link plaatsen.) EDIT: Ik zie trouwens net dat ik dit in hardware heb geplaatst, moet ofc in software Bewerkt: 24 september 2012 door vice Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Hmm, ik heb hier zelf geen last van met Google Chrome. Probeer je toolbar eens te uninstalleren? Reageren
vice Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2012 (bewerkt) Hmm, ik heb hier zelf geen last van met Google Chrome. Probeer je toolbar eens te uninstalleren? Sorry had dit er net pas bij-bewerkt (in mijn bericht), maar ik heb tot zover ik weet geen toolbar van Zynga geïnstalleerd. Ik had er 3, heb er al 2 verwijdert, de enige die ik nog heb is van DVDVideoSoft maar dat heeft niets met Zynga te maken. (Ik heb het trouwens in alle browsers). Bewerkt: 23 september 2012 door vice Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Gebruik ook Avast, maar heb nergens last van. Volgens Google is toolbar.zynga.com ook gewoon clean. http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=toolbar.zynga.com Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Ik heb een oplossing gevonden, al is dit natuurlijk geen goede oplossing: als ik in ad-blocker de ads van websites weer blokkeer, dan krijg ik dit niet meer. Schakel het niet uit. Voeg de site waar je het probleem heb bij uitzonderingen. Nu blokkeert hij wel alle echte virussen op een site behalve die site die jij wilt bezoeken. Reageren
vice Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Gebruik ook Avast, maar heb nergens last van. Volgens Google is toolbar.zynga.com ook gewoon clean. http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=toolbar.zynga.com Aangezien je dat zei had ik ook maar eens die pagina geladen, en in de 'grafieken' van Avast zag ik meteen dat die pagina geblokkeert werd. Ik weet niet of je die pagina ook hebt geladen (of gewoon via Google hebt gekeken), maar bij mij blijft Avast die verbinding blokkeren. Ik heb een oplossing gevonden, al is dit natuurlijk geen goede oplossing: als ik in ad-blocker de ads van websites weer blokkeer, dan krijg ik dit niet meer. Schakel het niet uit. Voeg de site waar je het probleem heb bij uitzonderingen. Nu blokkeert hij wel alle echte virussen op een site behalve die site die jij wilt bezoeken. Dat weet ik, en ik heb dat ook al geprobeert, maar dat heeft niets uitgehaalt. Pas als ik het volledig uitschakel heb ik er geen last meer van, maar da's natuurlijk niet de bedoeling. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Ik heb een oplossing gevonden, al is dit natuurlijk geen goede oplossing: als ik in ad-blocker de ads van websites weer blokkeer, dan krijg ik dit niet meer. Schakel het niet uit. Voeg de site waar je het probleem heb bij uitzonderingen. Nu blokkeert hij wel alle echte virussen op een site behalve die site die jij wilt bezoeken. Dat weet ik, en ik heb dat ook al geprobeert, maar dat heeft niets uitgehaalt. Pas als ik het volledig uitschakel heb ik er geen last meer van, maar da's natuurlijk niet de bedoeling. Echt alles toegevoegd aan uitzonderingen? Dus ook misschien extra dingen die draaien van de website maar die je niet ziet. Want als je 1 website geopend hebt dan staan er nog best veel bij processen bij taakbeheer. Reageren
vice Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2012 (bewerkt) Ow ty Volgens mij heb ik het opgelost, ik heb nog een tweede domein toegevoegd (de link die Big Boss zei), en nu krijg ik helemaal niets meer. Als ik het toch nog zou krijgen straks dan edit ik mijn post wel. Ty allemaal Laat maar zitten, ik kreeg het net toch weer. NIET OPGELOST dus (heb het wel minder precies, maar ik kreeg het net wel weer). Bewerkt: 23 september 2012 door vice Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Geplaatst: 23 september 2012 Raar. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien kan je Avast een rapport over de URL sturen. Heb ik ook gedaan toen die dat Steam bestand aanzag als een Trojaans Paard Reageren
vice Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2012 (bewerkt) Dat had misschien wel tot een oplossing kunnen leiden. Sinds vandaag heb ik namelijk nergens last meer van (tot nu toe toch niet). Waarschijnlijk heeft Avast (zoals elke dag) de database weer bijgewerkt, en zat er gisteren een foutje in wat dat probleem gaf. ALS ik het terug zou hebben zal ik mijn bericht wel weer bewerken, maar laat ons dit keer echt hopen van niet. *fingers crossed* Bewerkt: 24 september 2012 door vice Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Instellingen > Extensies > deze verwijderen. Hier zitten namelijk dit soort virusjes in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.