Maximus Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) als iemand een PIMP pak heeft kan ie misschien een foto zetten van het pimp pak die denise heeft me gedumpt dus weet ik niet hoe die pak eruit ziet Bewerkt: 10 juli 2005 door Maximus Reageren
D-Gun Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Thnx Graag gedaan Je heb ook een zwarte he... Reageren
Flame^ Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Thnx Graag gedaan Je heb ook een zwarte he... Das de Gimp Suit dat is iets anders dan de Pimp Suit Reageren
D-Gun Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Thnx Graag gedaan Je heb ook een zwarte he... Das de Gimp Suit dat is iets anders dan de Pimp Suit nee hoor je hebt ook een zwarte pimp kleding... en rooie blauwe... Reageren
D-Gun Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Thnx Graag gedaan Je heb ook een zwarte he... Das de Gimp Suit dat is iets anders dan de Pimp Suit Je hebt ook zwarte pimp kleding en rooie.en blauwe.. kijk maar ergens in een winkel in los santos... Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Thnx Graag gedaan Je heb ook een zwarte he... Das de Gimp Suit dat is iets anders dan de Pimp Suit Je hebt ook zwarte pimp kleding en rooie.en blauwe.. kijk maar ergens in een winkel in los santos... Dat kan wel Pimp Kleding zijn.... Maar het "Pimp" pak dat je van Denise krijgt is er alleen in het Blauw Reageren
Mpp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) srry hoor maar hetis een zwarte pak GTA RuLeZ Bewerkt: 20 augustus 2005 door mppdabest Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ja het is grijzezwart Maar de pimpkleding die D-Gun bedoelt is gewoon kostuumkledij van Didies Sachs (begin geen vragen te stellen deze kan je binnen na Home In The Hills deze ligt op de hoek van de straat bij Rodeo)! Reageren
BaasB Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 als iemand een PIMP pak heeft kan ie misschien een foto zetten van het pimp pakdie denise heeft me gedumpt dus weet ik niet hoe die pak eruit ziet Kan je vriendin je dumpe??? whahaha dat wist ik niet (sorry voor deze off-topic post ) Reageren
CesarVialpando Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Haha dumpen lijkt me wel bruut alleen heb ik haar opgeblazen:D Reageren
dudedude Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 srry hoor maar hetis een zwarte pak GTA RuLeZ wat praat je nou het pak is blauw hoor ik heb em zelf ook Reageren
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 als iemand een PIMP pak heeft kan ie misschien een foto zetten van het pimp pakdie denise heeft me gedumpt dus weet ik niet hoe die pak eruit ziet hahah heeft ze je gedumpt. hoe krijg je dat nou voor elkaar. ik doe al een week niks aan me vriendin en ze heeft me nog steeds niet gedumpt. hans Haha dumpen lijkt me wel bruut alleen heb ik haar opgeblazen:D hahah haar opblazen. kan je eiglijk gedumpt worden? hans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.