Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Je krijgt het pak toch als je 100% hebt met haar. Reageren
gta master is tha best Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 hallo mensen ik zie heel veel plaatjes niet das wel stom want ik wil het goed alles weten duz nouwja Reageren
Gino Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Dit is offtopic : Je begint over iets wat niet met het topic te maken heeft Ik kan je niet helpen hiervoor kan je het beste naar : Gtaforum Homepage-->Zin en Onzin --> Computer Talk Veel suc6 en nu weer ontopic :'D Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Das de Gimp Suit dat is iets anders dan de Pimp Suit Je kan een Gimp Suit niet kopen (maar toch wel een beetje), na de missie "Key to her Hart" moet je Millie Perkins achtervolgen. Die gaat een sexshop in en dan moet jij daar ook in dan koop je de Gimp Suit ($8000,- geloof ik) en volg je haar tot haar huis. Dan mag je het met haar "doen" en missie klaar! Je hebt een Gimp Suit. kan je eiglijk gedumpt worden? Ja, volgens mij wel naar alle verhalen die ik gehoord heb. Als je 0% hebt met je vriendin dan mag gaat ze het uitmaken oftewel "dumpen" (volgens mij). Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
50-Cent Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik ben nog in het begin van de game maar welke kleren moet je echt kopen dan,om er vet uit te zien? Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Wat jij zelf leuk vind gewoon... Want niemand vind je nog echt een pimp als je in het begin van het spel zit. Reageren
50-Cent Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Nee dat snap ik ook wel,want je hebt nog te weinig respect.Maar ik wil er toch zeker wel goed uitzien! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Loop naar de winkel en zoek kleren uit die je super tof vind, of mooi zakelijk net waar je van houd! Doe een gepast, stoer of zakelijk kapsel en je loopt mooi erbij. Je kunt ook gespierd/breed eruit zien als je dat mooi vind dan moet je veel gaan trainen in de sportschool. Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
50-Cent Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb misschien net 10% in de game en me Muscle is al helemaal vol,ik heb hem helemaal vol getrained!! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Je kunt je vriendin heel simpel dumpen, ze gewon dood kloppen/schieten Dan heb je geen realtie meer met haar Reageren
Talietje Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 oo! mar wara alde die pakken? Reageren
Blizz Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 oo! mar wara alde die pakken? bedoel je: ooo maar waar haal je die pakken?? diepakken haal je bij je vriendin als je 100% hebt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Om even GTA-Gamertje zijn verhaal compleet te maken, vertel ik je wel welke pakken je bij welke vriendin kunt krijgen als je 100% met haar hebt: Denise Robinsson: Pimp Suit. Helena Wankstein: Rural Clothes. Michelle Cannes: Racing Suit. Katie Zahn: Medic Uniform. Barbara Schternvart: Cop Outfit. Millie Perkins: Na de missie "Breaking the bank at Caligula's" krijg je een croupier Suit. Ruurd31.. :'D Hier (klik) vind je meer informatie over je vriendinnen. Bewerkt: 30 november 2005 door Ruurd31 Reageren
50-Cent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Denise vraagt de hele tijd: Voor Koffie....moet je het ook steeds doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.