1112rutger Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2012 Hey! Iemand ervaring met problemen datasaving na het her-installeren van je pc? Ik had een script dat werkte met ini. Alles werkte top enzo totdat ik besloot mijn pc een schoonmaakbeurt te geven. Ik zette alle script-folders en what not op mijn externe HD en herinstallerde mijn PC. Toen dit process gecomplete was zette ik de files weer op mijn desktop. Alles werkte wederom, behalve datasaving. Bijv bij het registratie process worden de namen van de gegevens gecreëerd (bijv: admin: , money:, password:). MAAR alle waarden zin 0! Terwijl bij het registratieprocess duidelijk: ini_writeint("money", 2500); staat (en ja, dit werkte vroeger ook gewoon dus waarom nu niet meer?). Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Zoals gezegd staan ALLE files weer waar ze stonden. Gr. Rutger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.