huseyink Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 (bewerkt) de missie heet moms boy of zo iets per keer als ik klaar ben met vechten en ik moet die man doden laat hij de hele tijd zien loading waneer klaar ben ik gewoon dood en moet ik opnieuw beginnen en zo gaat da elke keer weet iemand hier een oplossing ps ik heb de game gekocht via Steam en ik heb de game al ge herinstaleert Bewerkt: 12 maart 2013 door huseyink Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Je kan dit proberen: Zet alle grafische instellingen op zijn laagst. Alles op 0 dus. Probeer de missie opnieuw. Is het gelukt? Zet de grafische instellingen weer terug in zijn oude staat! Reageren
huseyink Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2012 (bewerkt) Je kan dit proberen: Zet alle grafische instellingen op zijn laagst. Alles op 0 dus. Probeer de missie opnieuw. Is het gelukt? Zet de grafische instellingen weer terug in zijn oude staat! werkt nie Bewerkt: 26 september 2012 door huseyink Reageren
myron.b Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Download anders een savegame waar de missie al is gedaan. (Klik) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Ik heb wat gegoogled en zou twee mogelijke oplossingen hebben: Probeer het spel eens in Safe Mode te spelen (Start -> Alle programma's -> Games -> rechtermuisknop op Grand Theft Auto Episodes From Liberty City en selecteer Play (Safe Mode)). Druk net voordat het Loading-scherm waar het spel vastloopt op de HOME-toets, waardoor Games for Windows LIVE zou moeten starten. Wacht nu even om te zien of het nu wel laad. Zoniet, druk terug op HOME (of Espace) zodat GfW LIVE terug afsluit en wacht terug eventjes. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 En toch ook maar even verplaatst naar Technische Problemen, waar dit probleem beter tot zijn recht komt Reageren
huseyink Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Ik heb wat gegoogled en zou twee mogelijke oplossingen hebben: Probeer het spel eens in Safe Mode te spelen (Start -> Alle programma's -> Games -> rechtermuisknop op Grand Theft Auto Episodes From Liberty City en selecteer Play (Safe Mode)). Druk net voordat het Loading-scherm waar het spel vastloopt op de HOME-toets, waardoor Games for Windows LIVE zou moeten starten. Wacht nu even om te zien of het nu wel laad. Zoniet, druk terug op HOME (of Espace) zodat GfW LIVE terug afsluit en wacht terug eventjes. werkt nie kan GTA EFLC niet in safe mode starten wegens steam waarschijnlijk en de 2de oplossing had geen effect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.