Jump to content

cnt.bik

Wess1988

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen.

Ik probeer GTA IV LEGAAL te installeren met een gekochte cd-rom via Eci.nl.

Ik had een illegale versie van GTA IV via piratebay gedownload. Die heb ik jarenlang gespeeld met plezier. Ik heb alles behalve de savegames verwijderd.

Nu probeer ik dus GTA te installeren maar loopt hij vast bij het stukje /movies/cnt.bik. (na 40 min nog niet verder)

Ik heb geprobeerd om de setup.exe te openen als administrator en als windows XP servive pack 3.

Ook meerdere malen de computer opgestart etc maar niets helpt.

Als ik de inhoud van de cd's wil kopieren op me harde schijf ben ik 11 uren bezig geeft hij aan (450 kb per sec :S)

Weet iemand hoe het kan dat hij vastloopt bij cnt.bik? Ik vindt er namelijk niet veel over op internet en ik wil toch echt wel eens online gamen!

PS: Ik heb windows 7 ultimate 64 bits

AMD x4 640 proccesor 3 ghz

4 gb RAM

500 gb harde schijf

Alvast bedankt.

ATI readon hd 5770

Geplaatst:

Probeer de file is gewoon te downloaden als backup bestand is vast wel te vinden.

Dat gaat niet, als de installatie blijft hangen, is ie niet geïnstalleerd . De GTA 4 map is er dan niet ;)

Geplaatst:

Nee precies. Als hij het bestand nou over had geslagen en bij het opstarten aangaf dat dat bestand miste kon het wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Na wat google'en (of hoe je dat ook schrijft :puh: ) vind ik verschillende antwoorden:

-Setup als administrator uitvoeren.

-Het is een probleem met de disc.

Telkens wordt aangegeven om de disc te kopieren naar je Harde Schijf.

Dus ik denk dat het een nachtje doorpruttelen voor je computer wordt ;(

Daarnaast, als je even bezig bent met kopieren gaat de snelheid meestal wel omhoog ;) .

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

Aan de disc ligt het niet lijkt mij? Die heb ik nog geen 24 uur in huis.

Jah ben ook bang dat het ff doorzetten wordt. 11uren voor disc 1 en 11 uren waarsch voor disc 2.

Niemand anders dit probleem tegen gekomen?

Geplaatst:

Dit is best raar. Ik kan dit niet weten, want ik koop mijn PC-spellen altijd via Steam! :D

Geplaatst:

Het probleem is opgelost.

Ik heb heel windows er opnieuw op laten zetten. Heb nu een nieuw probleem met online gamen met maatje van me op GTA, maar open ik nieuw topic voor.

Tnx anyway

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...