niko.bellic Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Hallo Leden, Na een tijdje ben ik weer IV gaan spelen. Dus ik heb wat gemod (Auto mods, wtc mod, asi enz.) Maar wat me opviel is dat na 30 minuten a 1 uur het spel stopt. Eerst met error (de error smpa60 als ik het goed heb). Dus ik ben gaan zoeken. Nu stopt het spel nog steeds zonder error. Weet iemand wat dit probleem is of het meer voorkomt? Alvast Bedankt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Dus hij stopt gewoon tijdens het spelen? Zonder "Reageert Niet'' melding? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 september 2012 Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Die error SMPA60 komt voor als je slecht-gemaakte (auto/model)mods installeert. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk daar aan liggen. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2012 Die error SMPA60 komt voor als je slecht-gemaakte (auto/model)mods installeert. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk daar aan liggen. Oke bedankt. Ik ga even zoeken welke mod het is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.