mekane Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Beste gtaforum wat voor programma word er gebruikt om .exe's te maken? Want bij vele mods zie ik dat er exe's bij zitten en ( zoals bij een snowmod ) had ik dat ook en dan was je spel veranderd en dan kon je het unistalen en dan was je spel weer normaal nu wil ik dat ook. Is dat zelf gemaakt of word daar echt een speciaal programma voor gebruikt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Dat is allemaal zelf geprogrammeerd. Ze hebben er waarschijnlijk ingezet dat de installer een backup maakt van de bestanden die vervangen worden. En als je de mod verwijderd, dat de installer de backup terug zet. Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Een bekend programma hiervoor is installshield, helaas kost deze wel geld. Er zijn genoeg gratis alternatieven te vinden op het forum internet. Reageren
mekane Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2012 dus . als ik player.img aanpas en vervolgens door de setup laat vervangen dan kan dat met die programma. Zoniet met welke programma dan wel. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Hier heb je er een paar: InstallShield InstallAware InnoSetup NSIS Wise Installer Advanced Installer Install Creator Pro Astrum InstallWizard Smart Install Maker Ghost Installer DeployMaster InstallShield en InstallAware zijn de echte professionele pakketten. Voor particulier gebruik zou je kunnen kijken naar InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 (bewerkt) Dat kan, maar je moet dat programma wel kopen! @mekane Bewerkt: 27 september 2012 door Sammie_GTA Reageren
mekane Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Dat kan, maar je moet dat programma wel kopen! @mekane verschilt het per versie of is het gewoon bij elke versie zo. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's. Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn. Reageren
mekane Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Ik ga is wat proberen thanx Reageren
mekane Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Ik ga is wat proberen thanx EDIT met InnoSetup is gelukt wat ik wil Thnx Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's. Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn. Installshield wordt toch ook gebruikt voor GTA IV: SA? Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Installshield vind je bijna overel terug hoor, zolang je maar het schermpje krijgt dat installshield de setup aan het laden is. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Installshield vind je bijna overel terug hoor, zolang je maar het schermpje krijgt dat installshield de setup aan het laden is. Ah, oké Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's. Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn. Installshield wordt toch ook gebruikt voor GTA IV: SA? Dat klopt, maar IV:SA is ook behoorlijk groot, heeft verschillende optionele functies en soms verschillende bestanden per versie (1040/1004/1070/EFLC). Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's. Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn. Installshield wordt toch ook gebruikt voor GTA IV: SA? Dat klopt, maar IV:SA is ook behoorlijk groot, heeft verschillende optionele functies en soms verschillende bestanden per versie (1040/1004/1070/EFLC). Want er wordt toch ook een volledige kopie van je GTA 4/EFLC-installatie gemaakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.