Jump to content

Setup exe maken


mekane

Recommended Posts

Beste gtaforum wat voor programma word er gebruikt om .exe's te maken?

Want bij vele mods zie ik dat er exe's bij zitten en ( zoals bij een snowmod ) had ik dat ook en dan was je spel veranderd en dan kon je het unistalen en dan was je spel weer normaal nu wil ik dat ook.

Is dat zelf gemaakt of word daar echt een speciaal programma voor gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je er een paar:

InstallShield

InstallAware

InnoSetup

NSIS

Wise Installer

Advanced Installer

Install Creator Pro

Astrum InstallWizard

Smart Install Maker

Ghost Installer

DeployMaster

InstallShield en InstallAware zijn de echte professionele pakketten.

Voor particulier gebruik zou je kunnen kijken naar InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro.

Link to comment
Delen op andere websites

InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's.

Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's.

Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn.

Installshield wordt toch ook gebruikt voor GTA IV: SA?

Link to comment
Delen op andere websites

InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's.

Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn.

Installshield wordt toch ook gebruikt voor GTA IV: SA?

Dat klopt, maar IV:SA is ook behoorlijk groot, heeft verschillende optionele functies en soms verschillende bestanden per versie (1040/1004/1070/EFLC).

Link to comment
Delen op andere websites

InstallShield is niet geschikt voor kleine mods. Het wordt meer gebruikt voor de grote installaties (bijvoorbeeld GTA IV van 15 GB). Bovendien kost het duizenden euro's.

Voor kleine installaties raad ik eerder InnoSetup, NSIS of Install Creator Pro aan, waarvan de eerste twee gratis zijn.

Installshield wordt toch ook gebruikt voor GTA IV: SA?

Dat klopt, maar IV:SA is ook behoorlijk groot, heeft verschillende optionele functies en soms verschillende bestanden per versie (1040/1004/1070/EFLC).

Want er wordt toch ook een volledige kopie van je GTA 4/EFLC-installatie gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...