mekane Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Beste gtaforum, ik wil graag m'n gta sa downgraden naar 1.1 ofzo om te kunnen modden. Met welke patch kan ik dat doen want elke patch die ik gebruik zegt dat ik een onbeknde versie heb.. Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Een onbekende versie, heb je GTA San Andreas gekocht via steam? Reageren
mekane Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Een onbekende versie, heb je GTA San Andreas gekocht via steam? gekregen van een vriend heb zo'n idee dat die gedownload is .. want hij had een andere cover als die van uit de winkel ;-) Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Als hij niet gedownload is van steam dan kan ik je niet verder helpen. Als hij gedownload is van steam heb je versie 3.0 welke niet te modden valt en ook niet te downgraden. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Als hij niet gedownload is van steam dan kan ik je niet verder helpen. Als hij gedownload is van steam heb je versie 3.0 welke niet te modden valt en ook niet te downgraden. Het kan wel, maar dan moet je een speciale patch hebben Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Inderdaad, het is wel mogelijk. Dan moet je een andere exe gebruiken. Wellicht dat het volgende Youtube filmpje je verder kan helpen: Anders kan je nog het volgende proberen: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1952458 Ik weet niet of het werkt (heb zelf geen SA vanaf Steam), maar wel te proberen lijkt mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.