Jump to content

Youtube veranderd?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Sinds gisteren misschien is (voor mij in ieder geval) Youtube echt een complete chaos geworden. Mede dankzij Google.. Ten eerste, ik heet ineens "Rico Hoevers", nooit om gevraagd.. En ten tweede, hoe kom ik nu bij mijn abbonementenpagina? Want die is nu nergens te vinden.

Ook hoor ik voor de rest niemand over dit probleem praten, maar ik ben toch niet de enige?

Rico.

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Sinds gisteren misschien is (voor mij in ieder geval) Youtube echt een complete chaos geworden. Mede dankzij Google.. Ten eerste, ik heet ineens "Rico Hoevers", nooit om gevraagd.. En ten tweede, hoe kom ik nu bij mijn abbonementenpagina? Want die is nu nergens te vinden.

Ook hoor ik voor de rest niemand over dit probleem praten, maar ik ben toch niet de enige?

Rico.

Die naam heb je zelf ingevoerd bij je Google account, je abonnementen zijn te vinden via de zijbalk om de homepage of via je kanaal.

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Rico.

Die naam heb je zelf ingevoerd bij je Google account, je abonnementen zijn te vinden via de zijbalk om de homepage of via je kanaal.

Ik heb zojuist mijn Google+ account verwijderd. Onnodige zooi. Nu heb ik weer mijn orginele youtubenaam.. Maargoed, vanwaar kan ik niet meer bij mijn abbonementen door daar rechtsbovenin op mijn naam te klikken? Dit was altijd zo handig..

Die zijbalk op de homepage is ontzettend onhandig, ik wil gewoon kijken of er nieuwe leuke video's zijn, en niet alle 45 abbonementen afgaan..

En via mijn kanaal kan ik niets vinden.

Rico.

Geplaatst:

Sinds die vorige update zit ik eigenlijk nooit meer op mijn account. Alle overzicht was ineens weg.

En nee ik ben niet een type dat bij alles in de wereld wat veranderd wordt meteen gaat zeiken. Maar ik vind YouTube er steeds onhandiger en lelijker op worden (qua design dan, want qua functies zijn updates meestal wel goed nieuws).

Geplaatst:

Ik had gisteren voor een paar minuutjes ook die vernieuwde YouTube homepage en kon ook nergens de nieuwste video's van mijn abonnementen zien, maar had het geluk dat ik opeens toch terug de 'oude vertrouwde' startpagina te zien kreeg.

Geplaatst:

Als ik naar Youtube.com ga, krijg ik gewoon mijn abbonnementenlijst als ik ben ingelogd. Misschien wel twee tips: vink 'Alleen uploads weergeven' aan en verander 'Weergave' van 'Belangrijke gegevens' naar 'Alles'. Dat laatste wil zich soms nog wel eens terugzetten naar 'Belangrijke gegevens' om de meest vreemde reden, dit zorgt ervoor dat sommige videos niet in je subbox verschijnen. ;)

Geplaatst:

Nou ik vind het er op vooruitgegaan, ik vind alles overzichtelijker geworden en het werkt voor mij gewoon goed, geen problemen mee. Ik kan zelfs moeilijk de vorige versie's herinneren (terwijl dat niet eens zo lang geleden was)

Wat ik wel wat jammer vind is de kanaalpagina, vroeger was daar toch wel wat meer op te vinden, het ziet er nu wel beter uit, maar de inhoud is beperkter.

Geplaatst:

Maar ook het aanbevolen lijst naast als je een video bekijkt werkt nu ook anders waardoor je seeds naar dezelfde video's gaat (die je al een keer gezocht heb), eerst was het zo dat er een vaste lijst stond met video's dus nu kom je neit meer bij nieuwe video's maa meer video's uit je eerdere zoek opdrachten.

Geplaatst:

Log in op Youtube

Ga naar je kanaal.

Klik op 'Kanaalinstellingen'

Je ziet een tabel met 'Uiterlijk', 'Informatie en instellingen' en 'Tabbladen'. Klik op 'Tabbladen'.

Je ziet 3 opties, selecteer de optie 'Alles'

Sla de instellingen op en als het goed is zie je nu alles weer duidelijker.

Ik vind het nu ook een stuk onoverzichtelijker. Ik moet altijd een kwartier zoeken naar Kanaalreacties

Geplaatst:

Youtube wordt steeds slechter door Google. Ik vind het onzin dat je per se een Google-account nodig hebt!

Maakt niet echt uit hoor, ik had eerst een YT én een Google account, en had de keuze om ze samen te voegen en heb dat vervolgens gedaan.

Google doet veel slechte dingen voor Youtube maar het heeft zeker veel goede dingen gedaan. Veel dingen veranderd die in het eerste opzicht slecht leken maar uiteindelijk best wel mee vielen (nieuwe layout bijvoorbeeld vond ik eerst altijd vreselijk, nu wel fijn).

Bovendien kun je een Google Account voor super veel dingen gebruiken, snap zelf het probleem niet echt moet ik zeggen, je kunt zelf namelijk bepalen of je een Google-account voor meer gebruikt dan alleen YouTube.

Geplaatst:

Youtube wordt steeds slechter door Google. Ik vind het onzin dat je per se een Google-account nodig hebt!

Maakt niet echt uit hoor, ik had eerst een YT én een Google account, en had de keuze om ze samen te voegen en heb dat vervolgens gedaan.

Google doet veel slechte dingen voor Youtube maar het heeft zeker veel goede dingen gedaan. Veel dingen veranderd die in het eerste opzicht slecht leken maar uiteindelijk best wel mee vielen (nieuwe layout bijvoorbeeld vond ik eerst altijd vreselijk, nu wel fijn).

Bovendien kun je een Google Account voor super veel dingen gebruiken, snap zelf het probleem niet echt moet ik zeggen, je kunt zelf namelijk bepalen of je een Google-account voor meer gebruikt dan alleen YouTube.

het probleem begint als je ze niet wilt samenvoegen, en beide namen identiek zijn.... :ch:

Geplaatst:

In zo'n situatie zorg je zelf eigelijk voor het probleem, koppigheid kun je in zo'n situatie best ombuigen om praktische redenen.

De grootste tegenvaller van YouTube zijn gewoon die reclames, vooral als ze net express korter zijn gemaakt dan de minimum-limiet voor een "Skip Reclame"-knop :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...