Maarten11 Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 Hallo forumleden, Ik ben sinds een tijdje weer bezig met Grand Theft Auto: San Andreas. Het leek me leuk om te weten wat anderen in hun garages hebben. Ik kon geen bestaand topic hierover vinden, dus heb ik besloten om zelf een topic te starten. (Als dit topic toch bestaat, lock deze dan maar en stuur me naar dat topic.) Dus: laat weten welke voertuigen je in jouw garages hebt in GTA:SA. Bedankt! - Maarten11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 Een politie motor en een Voodoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 Ik speel met de OO7 mod. Echt lachen! Ik heb nu alle OO7 auto's t/m Aston Martin DB9 in mijn hangaar op Verdant Meadows Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2012 Meestal een Infernus, maar dan heb ik hem ff nodig en dan rij ik hem in een paar seconde in de prak ;D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2012 Deze voertuigen heb ik in mijn garages staan: Ganton: BMX (Sweet&Kendl) en Voodoo El Corona: Savanna (gemod in missie Cesar Vialpando) en Tornado (de laatste die nog aanwezig is in San Andreas omdat de Vagos zijn uitgeroeid ) Santa Maria Beach: Faggio en Feltzer (gemod) Mulholland: Jester Palomino Creek: Remington (gemod), Quad (Local Liquor Store) en Mountain Bike Dillimore: Esperanto (gemod) en Sanchez Doherty Garage: NRG-500 en Stratum (gemod) Hashbury: Broadway (van Jizzy B, maar tijdens Pimping missies aantal keren geresprayed en later gemod zoals Jizzy's auto, alleen het interieur is anders), Camper (Rood/zwart/wit variant) en Stretch (Ice Cold Killa) Calton Heights: Banshee (Cobra Martial Arts) en Sultan (gemod) Paradiso: BF-400 en Alpha Fort Carson: Rancher (gemod) en Freeway Verdant Meadows (garage): Witte Walton (missie Madd Dogg) en 2x Freeway Verdant Meadows (hangar): FBI Rancher (door de idioten zelf er in gezet ), Rhino en Shamal (Saint Mark's Bistro) Prickle Pine: Infernus (een echte must-have in de hele GTA-serie) en ZR-350 (gemod) Whitewood Estates: Huntley Redsands West: Buffalo (van Pulaski uit High Noon) en PCJ-600 Rockshore West: Euros Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2012 Ik houd het niet echt bij. Als ik een auto in mijn garage heb staan haal ik 'm er snel weer uit om er in te rijden:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2012 Geen Ik spawn ze altijd later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2012 Grove gangcar en lowrider. Vind die dingen altijd te gek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2012 Ik heb niet zoveel met voertuigen. Ik heb wel een aantal fietsen en motoren in m'n garages staan, omdat ik het altijd wel leuk vind om daarmee de omgeving te verkennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2012 (bewerkt) hou je vast want hier komt een hele waslijst: doherty garage voodoo (gemod) sanchez FCR-900 (met rode spaken, uit missie T-bone mendez) monster truck johnson house: BMX big smokes glendale Verdant meadows: Garage: burrito berkley's RC van S.W.A.T. sabre Hangar: News Chopper sparrow police maverick dodo Prickle Pine: cheetah moonbeam (gemod) comet huntley toch niet zon grote waslijst als ik dacht..... Bewerkt: 3 oktober 2012 door ballas4life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebestgta-er Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) savanne (gemod) en is kogelvrij Bewerkt: 4 oktober 2012 door thebestgta-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.