TheLightHacks Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 hey allemaal, ik heb na 3 weken mixen eindelijk mijn mix af, deze mix is misschien wel leuk voor mensen die een filmpje hebben gemaakt van zijn/haar gameplay van gta >>> Door Phoenyxar: Link verwijderd.<<< greetz, TheLightHacks
linux-or-unix Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 hey allemaal, ik heb na 3 weken mixen eindelijk mijn mix af, deze mix is misschien wel leuk voor mensen die een filmpje hebben gemaakt van zijn/haar gameplay van gta >>> Door Phoenyxar: Link verwijderd.<<< greetz, TheLightHacks Hallo TheLightHacks, Wat is hier aan gemixt dan? Het klinkt erg als het orgineel?? mzzl, linux-or-unix
Recruut Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 klinkt nice zeker ff een filmpje maken en deze tune eronder gooien als dat mag
Basssss Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Niet slecht. Alleen je zegt dat het wel leuk is voor mensen die een gameplay video van GTA hebben gemaakt, echter is er geen download link te vinden. subscribe me and ill send u the link En dat is juist een reden voor mij om níet te subscriben, ik beslis zelf wel op wie ik abonneer.
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Niet slecht. Alleen je zegt dat het wel leuk is voor mensen die een gameplay video van GTA hebben gemaakt, echter is er geen download link te vinden. subscribe me and ill send u the link En dat is juist een reden voor mij om níet te subscriben, ik beslis zelf wel op wie ik abonneer. Dan gebruik je gewoon www.youtube-mp3.org om de video in geluid te converteren. En dan knip je een gedeelte weg en voilá!
Flitskikker Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Dan gebruik je gewoon www.youtube-mp3.org om de video in geluid te converteren. En dan knip je een gedeelte weg en voilá! Wat is het toch met die mentaliteit van deze tijd? Als men vraagt om een downloadlink, wordt men doorverwezen naar een YouTube-downloader. Door compressie is de kwaliteit meestal dramatisch en klinkt het niet helder meer. Gebruik het alleen in noodgevallen als er geen andere bronnen zijn (zoals de Radio Edit van Adrian Ivan - Together). OT: Waar is dit een remix van? Het klinkt goed, dus ik zou je graag om een downloadlink willen vragen.
Sammie_GTA Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 (bewerkt) Dan gebruik je gewoon www.youtube-mp3.org om de video in geluid te converteren. En dan knip je een gedeelte weg en voilá! Wat is het toch met die mentaliteit van deze tijd? Als men vraagt om een downloadlink, wordt men doorverwezen naar een YouTube-downloader. Door compressie is de kwaliteit meestal dramatisch en klinkt het niet helder meer. Gebruik het alleen in noodgevallen als er geen andere bronnen zijn (zoals de Radio Edit van Adrian Ivan - Together). OT: Waar is dit een remix van? Het klinkt goed, dus ik zou je graag om een downloadlink willen vragen. Maar ik vind het om eerlijk te zijn best wel slecht als je per sé op hem moet abonneren om die link te krijgen. Naja, het klinkt best wel nice. Ik wil de downloadlink Bewerkt: 30 september 2012 door Sammie_GTA
TheLightHacks Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 hallo allemaal, sorry voor de late reactie! ik was op vakantie en vandaag pas terug er waren wat problemen met de download link maar hierbij zet ik de download er bij neer! klinkt nice zeker ff een filmpje maken en deze tune eronder gooien als dat mag je hebt daar mijn toestemming voor >>> Door Phoenyxar: Link verwijderd. Dit is niet de bedoeling.<<< >>> Door Kloep: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg de Bewerken-knop gebruiken a.u.b.<<<
Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Klinkt goed! Met wat heb je het gemaakt?!
TheLightHacks Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Klinkt goed! Met wat heb je het gemaakt?! sony remix programma
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 'k Zal eens kijken, want het klonk top
TheLightHacks Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 'k Zal eens kijken, want het klonk top thnx man, ik weet niet precies hoe het heet want het is een gecrackte er staat niet de officiele naam bij
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Juist.Tot zover mijn zoektocht naar dit "onbekende", goede nummer.Of is TS DJ Splash?
Phoenyxar Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 DJ Splash is (afhankelijk van welk liedje) een Deen of een Hongaar (er zijn namelijk 2 DJ Splash') - Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat DJ Splash Nederlands kan en ook zijn creaties bijgevolg op GTAForum deelt. Het is wat gedateerd maar toestemming geven om een liedje te gebruiken dat je claimt zelf te hebben gemaakt is niet de bedoeling en aangezien je niet de eigenaar/maker bent is een downloadlink ook niet de bedoeling. Topic dicht en links weg
Recommended Posts